Boeiende, saaie, hilarische én diepzinnige week

884442_153896618105138_1860297238_o

De week nabespreken met Sanne – eigenaresse én blogger van morewithfashion.com

Afgelopen week was weer een drukke week! Veel tijd moeten besteden aan mijn studies ( ja, ik heb er nog steeds twee! ) en verder ook weer wat gedaan aan het design van mijn website. Ik ben daar écht zo slecht in hè! Misschien hebben jullie wel tips voor mij, of kennen jullie mensen die wél verstand hebben om een leuk design/template te kunnen ontwerpen. Ik word er namelijk he-le-maal gek van! Gelukkig maakt schrijven weer veel goed!
Maandag:
Afgelopen maandag was het gewoon weer een saaie studiedag, ‘saai’, omdat het vooral zelfstandig werken is. En dan vind ik zelfstandig werken heerlijk, maar dan THUIS! Waar niet iedereen je van het werk houdt, of rumoerig is. Gewoon waar het lekker stil is.


Maar dat hebben we helaas niet voor het kiezen. ( was het maar zo’n feest, vind je niet? )
Dinsdag is hetzelfde verlopen als de ‘o-zo-gezellige’ maandag. Het enige verschil is, dat ik mezelf in de avond naar de sportschool heb gesleept om een uurtje te gaan sporten. Aan de gewichten hangen met je armen en benen, buikspieren kweken.. al dat soort dingen.
Soms vind ik die mannen die daar rondlopen best hilarisch. Ze zijn zó overdreven gespierd. Dat is toch niet meer mooi, jongens? Of ben ik nu zo van de jaren negentig? Ik weet het niet, maar ik vind het maar niks, als een man zóveel met zijn uiterlijk bezig is. Dat is gewoon eng!
Dan hebben we woensdag nog. Die leuke dag die de week weer splitst. Joepie!
Maar eigenlijk was deze dag niet zo joepie. De donderdag en de vrijdag trouwens ook niet. Stage, stage en nog eens stage.
Ik heb trouwens vrijdag wel op mijn stage een modetafel gecreëerd. Ik vind hem echt heel leuk geworden. Alleen zo blond als ik dus ben, heb ik er geen foto van gemaakt. Ik zal dat deze week is proberen te fixen.
Vrijdagavond was wel héél leuk, want toen ben ik gezellig gaan dineren met een vriendin. We zijn naar Oliva in Rotterdam geweest, en het was erg gezellig! Ook het eten was goed.
We hebben de keus laten vallen op een verrassingsmenu. Simone – met wie ik dus was dineren – kreeg eend voorgeschoteld, en ik kreeg vis.
Na een heel gesprek te hebben gevoerd én nadat Simone van de schrik van “haar eend”  was bekomen, hebben we lekker gegeten.
Daarna zijn we nog gezellig naar de wijnbar geweest waar we diepzinnige gesprekken over mannen hebben gevoerd.

892083_154999554661511_465573827_o Gezellig in de wijnbar diepzinnige gesprekken voeren. Let niet op mijn haar, wat het zit écht niet. 

Zoals je misschien al leest, het was een zeer geslaagde, hilarische én diepzinnige avond.
Toen ik zaterdag wakker werd, was ik behoorlijk verkouden en had ik erg pijn in mijn keel. Wel ben ik die dag naar de stad geweest, en heb leuke outfits gescoord. In de avond kreeg ik koorts, dus ben ik lekker op mijn stoel naast de kachel gekropen, en ben lekker in de glamour gaan bladeren.

901988_154999517994848_167520429_o Tijd voor de Glamour! 

En zondag was de koorts inmiddels opgelopen naar 39 graden, dus heb toen eigenlijk niks meer gedaan.
“Sanne, niet liegen, je hebt NYC voorbereid. Zoals visums etc.” O ja, dat klopt. Dat heb ik inderdaad gedaan.
Ik hoop dat jullie verder allemaal ook een interessante, boeiende, saaie, hilarische en/of diepzinnige week hebben gehad. Ik hoop het natuurlijk van harte.

Fijne week nog, lieve mensen.

Liefs,
Sanne

8 gedachtes over “Boeiende, saaie, hilarische én diepzinnige week

  1. Weer leuk gelezen! Jammer alleen dat je week wat minder begon, toen gelukkig wel weer goed was, en rot eindigde. 😦 (Maar dingen regelen voor NYC en de glamour is dan wel weer leuk gelukkig.) Voel je je al wat beter? 🙂

  2. Pingback: Mijn “amazing” paasweekend. |

Geef een reactie

