Mijn “amazing” paasweekend.

De week nabespreken met Sanne – eigenaresse én blogger van morewithfashion.com

Sorry voor de vertraging van mijn diary. Ik heb een hele drukke week gehad. Echt totaal bijna geen vrije tijd. ( nu heb ik eigenlijk ook geen tijd voor deze diary, dus ik schrijf hem even snel tussendoor! )
Echt élke dag heb ik wel studie te doen. Natuurlijk komt het ook door allebei de studies, maar op dit moment zijn ze allebei even druk. ( communicatie weer bijna tentamens en de andere studie idem dito. )
Je begrijpt dus wel, twee studies en twee tentamenweken, dat is geen fun.
De komende twee weken zal ik daarom ook een stuk minder tijd hebben voor mijn website en blog, maar dit maak ik goed als ik meer vrije tijd heb.

Ik zet mijn diary op dinsdag online, dus zal ik vanaf woensdag beginnen met de week na te bespreken. ( dit keer dan tot en met donderdag, door de wat latere plaatsing van mijn diary. Ja ja, het studentenleven gaat niet áltijd over rozen! ☺ )

Woensdag heb ik eigenlijk niet echt wat beleefd. In ieder geval niks spannends dat ik jullie kan melden. Wel geleerd, maar dat was het. Vanaf zaterdag had ik namelijk behoorlijk de griep te pakken. Hier heb ik ook al wat over verteld in mijn vorige diary.
Deze griep heeft nog wel een week aangehouden én nog ben ik verkouden. Gelukkig voel ik mij verder een stuk beter!
Donderdag was het de laatste dag voor het paasweekend. Héérlijk vier dagen vrij. Dan zal je wel denken; ‘Hè, ze is toch afgelopen week ook thuis geweest?’ Dat klopt, alleen toen was ik ziek en dus mijn huis niet uit geweest. En een hele week opgesloten in huis zitten met 39 graden koorts, is niet zo mijn ding.
Donderdagavond voelde ik me al wel iets beter, dus ben ik met een vriendin gezellig de stad in geweest. Even langs de wijnbar geweest, en ons sociale leven weer een beetje opgepakt. ( die was namelijk een beetje verslonst wegens tijdgebrek! )
Of het echt een goed idee was, weet ik niet. Vrijdagochtend voelde ik me namelijk nogal beroerd, dus heb het weekend weer rustig aangedaan.
Vrijdagmiddag heb ik samen met mijn vriendin pannenkoeken gebakken en films gekeken. Je moet toch wat hè!
Het was wel weer een gezellig ouderwets ‘vriendinnenmiddagje’!

882949_155886434572823_2063970896_o

Zie hier de foto van ” het pannenkoekenbakken-resultaat ” Sanne heeft de pannenkoeken gebakken, en Yvette heeft de pannenkoeken versierd.

Vrijdagavond voelde ik me té beroerd om weg te gaan, dus ben ik lekker op de bank gekropen voor Flikken Maastricht. Heerlijk relaxed avondje.
Zaterdag ben ik het weer in de sportschool gaan proberen en dat ging redelijk. Ik vind het fijn om actief bezig te zijn.
In de avond ben ik gezellig gaan dineren. ( één van mijn grote passies. Dineren vind ik heerlijk. Met mensen babbelen, heerlijk eten! Klinkt als een perfect avondje. )

551344_157703277724472_1092455401_n

Zie hier de foto van mijn dineravond. Mijn tafelgenoot wilde niet op de foto, maar gelukkig wel een foto maken.

Zondag ben ik in de middag naar Scapino Ballet geweest. Ik vond het ge-wel-dig! Wat een waardering en respect heb ik voor die dansers. Hoe zij zich bewegen, en wat zij kunnen met hun lichaam. Echt geweldig om te zien! Heb een heerlijke middag gehad.
Deze middag afgesloten in het café ernaast met een rood wijntje en een bitterballetje erbij. ( I know, niet goed voor de lijn, maar wel lekker. )
Mijn tweede paasdag zou ik eerst doorbrengen met familie, maar wegens mijn studie had ik daar helaas de tijd niet voor. Tweede paasdag was dus voor mij een heerlijke en gezellige studiedag. Ik kan wel zeggen; het was een ontzettend leerzame tweede paasdag.
Dinsdag  mijn dag dat ik normaal gesproken de diary zou updaten, wat mij helaas niet is gelukt. Deze dag heb ik weer in de collegebanken doorgebracht. Wel was het weer een leerzame en overvolle theoriedag. Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ik de dinsdag niets heb bijgeleerd!

De woensdag en de donderdag – vandaag dus – waren eigenlijk net zo ‘saai’.
Wel heb ik mezelf vanavond verwend met een haar- en een gezichtsmasker. Dat zijn van die fijne verwenmomentjes voor mezelf.

Ik hoop dat jullie nog een fijne week en weekend hebben!

Liefs,
Sanne

2 gedachtes over “Mijn “amazing” paasweekend.

Geef een reactie

