Sanne’s diary: “Geweldige-alles-overheersende concentratie”

Ah, hebben jullie dat ook wel is? Dat je het écht heel erg druk hebt met je studie, maar dat je totaal niet geconcentreerd bent?
Dat heb ik namelijk nu. En ik heb daar ook echt geen tijd voor. Maar ik ben nu supersnel afgeleid.
Alles is leuker dan in de studieboeken duiken. En dat terwijl ik op een dag dat ik wél geconcentreerd ben, al niet eens alle tijd heb voor mijn opdrachten.
Als ik in mijn agenda kijk, wil ik spontaan uit het raam springen van de stress. ( dit bedoel ik figuurlijk, dus alarm slaan is niet nodig! “))

En dan naast mijn “geweldige-alles-overheersende concentratie”, heb ik vanochtend ook nog eens mijn Engelse presentatie verpest. Verpest is een groot woord, want het ging prima, maar zelf vind ik van niet. ( té perfectionistisch hè! ) Ik sprak zelfs het woord ‘ colleague’ verkeerd uit. Nou, dan noem ik écht als FAAL.

Laat ik maar aan de zomer en de zon gaan denken, dan gaat mijn studie vast lukken.
Ik ga me gewoon inbeelden dat ik achter mijn macbook zit in de heerlijk warme zon in Italië, en dat ik daar aan het leren ben. ( vaak helpt dat wel! )

Het is geen interessant geschreven artikel, maar ik wilde even kort afleiding. Nu snel weer in de studieboeken duiken! AHH!

Liefs,
Sanne

2 gedachtes over “Sanne’s diary: “Geweldige-alles-overheersende concentratie”

Geef een reactie

