Diary: nog twee weken tot New York!

De week nabespreken met Sanne – eigenaresse én blogger van morewithfashion.com

Ondanks de drukte wil ik toch graag mijn wekelijkse diary met jullie delen.
Afgelopen donderdag heb ik nog een diary online gezet, dus deze diary zal tot en met vandaag zijn.

Afgelopen weken zijn écht even ontzettend druk. Dit komt vooral omdat de zomervakantie er al aan zit te komen, en ik echt nog zóveel voor mijn studie moet doen. Daar heb ik ook echt enorm veel stress van, maar het gaat goedkomen! Ik probeer zo min mogelijk met de drukte bezig te zijn en me vooral te focussen op de dagen zelf.
Vrijdag was een drukke stagedag, maar wel weer erg leuk en gezellig! Ik kan niet zeggen dat ik stil heb gezeten.
Vrijdagavond was ik best wel moe van heel de week, dus heb ik lekker ’s avonds op de bank gehangen met Flikken Maastricht. ( Ja, net als vorige week! )


Maar dat zijn wel avondjes waar ik van bij kom, na de drukte.
Zaterdag overdag heb ik ook heel de dag aan de studie gezeten. Ik ben er wel een uurtje samen met mijn moeder uit geweest, maar dat was maar heel even. ( dat was meer omdat ik anders te lang achter elkaar doorleer. Pauzes zijn ook belangrijk! )
Wél heb ik trouwens nog twee nieuwe sjaaltjes. Ik vind ze echt heel tof! Ze zijn beide van zijden en ik vind ze heel mooi. De ene is roze en de ander mintgroen.
Het zijn kleuren die mij erg goed staan, en die ik heel leuk kan combineren. ( het maakt een wit jasje bijvoorbeeld al heel erg vrolijk, en daarmee leg je meteen meer de nadruk op het sjaaltje. )
Hieronder wat foto’s van de sjaaltjes. Ik zal proberen van het weekend een post te plaatsen over de sjaaltjes, waarbij ik ze combineer met een kleding-oufit.
SONY DSC

De mintgroene zijden blouse.

SONY DSC

De roze zijden blouse.

’s Avonds ben ik gezellig met een vriendinnetje de stad in geweest. Dat was echt weer ouderwets gezellig. Ik hou echt van dit soort avonden.
We zijn Rotterdam in geweest. Eerst naar de Oude Binnenweg, maar dat was best wel saai. Van tevoren dachten we dat het ontzettend leuk was. Niet dus! Er kwam een bijzonder publiek. Ook zaten we tegenover jongens die zó vaak naar ons keken, dat het gewoon opviel. Daar hebben we dan wel weer hard om gelachen.
Verder hebben we de avond doorgebracht in café Pol, en daarna met wat mensen zijn we naar een soort livemuziek geweest. Dat was ook leuk, maar ontzettend druk!
Foto van zaterdagavond:
540739_488997491154833_1647102639_n

Girlzfun!

Zondag was weer een studiedag. Echt héél de dag weer aan de studie gezeten. Maar, de avond maakte dit goed door naar de bioscoop te gaan.  Vaak ga ik naar Lantaren Venster. Hiervoor heb ik – ook samen met dezelfde vriendin als met wie ik stappen was – in een figurantenrol gezeten. Dit ging om het gebouw waar Lantaren Venster zich heeft gevestigd. Was erg leuk om te doen!
De bioscoop is een beetje hetzelfde als in Den Haag het filmhuis. Er spelen films met een ander soort verhaal. Deze films worden niet afgespeeld in bioscopen zoals Cinerama etc.
De film heet trouwens ‘A Late Quartet’ voor de geïnteresseerden. Dat maakte de saaie, maar intensieve studiedag weer een beetje goed! ( hier kan je lezen waar de film overgaat. )
Haha, en in de avond heb ik ook nog foto’s van vakanties teruggekeken. Ik vind dat zó leuk hè! Dat haalt echt die leuke herinneringen weer naar boven. Ik zal een aantal leuke vakantiefoto’s plaatsen.
En dan komen we alweer aan bij de ‘o-zo-gezellige’ maandag én dinsdag! Zal ik jullie is vertellen wat mijn invulling van deze dagen waren? Studie, studie en nog een studie.
Alleen maandagavond – gisteravond dus – heb ik de avond gespendeerd aan lekker sporten. Ik ga namelijk nog steeds drie keer in de week naar de sportschool, dus deze week ook!
Hier nog een paar vakantiefoto’s – gewoon omdat ik het leuk vind met jullie te delen:
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In de bus in Kreta. Even vastleggen!                                                                    

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

Gek doen,  loovee it!

1322501104NP1010779

Kreta!!

P1020181

Champagne met m’n moeder.

SONY DSC

Heerlijk genieten van mijn boek en het zonnetje.

SONY DSC

Valencia!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genieten met vriendin van een cocktail in Kreta.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Genieten van de zon, zwemband en de vakantie.

Verder wens ik jullie nog een hele fijne week, en veel leesplezier met de diary! ☺

Oja: Vanaf nu ga ik de weken aftellen. Vanaf morgen nog precies twee weken en dan vlieg ik héérlijk naar New York! Happy me!

Liefs,
Sanne

3 gedachtes over “Diary: nog twee weken tot New York!

  1. Pingback: Maak je “look” leuker! :) |

Geef een reactie

