Mijn 25-vragen-tag.

Ik ben deze tag al meerdere malen tegengekomen. Zelf vind ik het ook wel leuk om jullie wat meer over mij te weten te laten komen.
Daarom ga ik hem óók – net zoals andere fashion- en beautybloggers – invullen voor jullie.

Vind je dit lijstje leuk? Neem hem dan ook over! 🙂

Hoe laat stond je vanmorgen op?
5.00 uur! Dat is níét leuk!!

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
In de avond. Gisteravond dus. Als ik weet dat ik om 5.00 moet opstaan, vind ik ’s morgens douchen, toch té vroeg.

Heb je huisdieren?
Ja, ik heb twee lieve katjes. Muis en Koosje!

Hoeveel broers/zussen heb je?
Geen! Ik ben enig kind.

Noem drie dingen die dicht bij je liggen.
Autosleutels, een glas wijn en een oplader. :’)

cropped-dsc280211.jpg

Hoe is het weer op dit moment?
Het is echt slecht weer. Ik wil zon! Ik word toch echt een beetje moedeloos van dit weer. Het weekend moet beter worden.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
As It Is In Heaven. Ontroerende film.

Waar doe je boodschappen?
Als ik héél eerlijk ben, doe ik zelf geen boodschappen. Mijn ouders halen voornamelijk de boodschappen bij de AH.

Heb je ooit medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?
Af en toe wel eens rustgevende tabletten. Maar dit alleen als ik écht niet kan slapen.

Rijd je auto?
Ja! Ik rijd auto.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Dat is een goede vraag….Ik zou het echt niet meer weten. Het is iig een tijd geleden.

Ben je weleens in een ander land geweest?
Ja! Voornamelijk in Spanje, Frankrijk en Griekenland. Binnenkort ga ik naar NYC! Over twee weken om precies te zijn. I can’t wait.

Wat staat er in je laatste sms’je?
Ik sms niet veel. De enige met wie ik sms, is met mijn vader. ( hij loopt namelijk nogal achter zonder whatsApp én internet op zijn telefoon! ) In het laatste smsje naar mijn vader stond: ‘Bel is’
Dat is het enige wat ik vaak naar hem sms.

Wat is je ringtone?
Candy van Robbie Williams. Ik hou echt van dat liedje.

Heb je een vaste computer of een laptop?
Ik heb een MacBook Pro. Hier doe ik letterlijk álles mee. Van studie tot muziekmixen. En natuurlijk bloggen en mijn website bijhouden. ( www.morewithfashion.com )

856813_144872442340889_1035593755_o

Vertel iets over je planning vandaag?
Inmiddels is het al weer avond. Vanochtend ben ik om 5.00 opgestaan om 7.00 te arriveren op mijn stage. Daar ben ik tot 15.30 geweest.
Eenmaal thuis heb ik even mijn favoriete soap gekeken. ( GTST )
Vanavond even geen studie. Het weekend weer, ik heb namelijk een lekker lang weekend. Maandag vrij vanwege tentamens.
Vanavond ga ik lekker op de bank een filmpje kijken met een glaasje wijn erbij. ( Ik vind dat het vanavond mag, omdat het al donderdag is. :))

Dit is mijn ontzettende boeiende dagplanning.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
22 april word ik 22 jaar! En twee dagen daarna – 24 april – ga ik naar NYC! Happy me.

Verf je je haar?
Nee. Ik heb wel een aantal keren spoeling gehad. Af en toe doe ik nog wel is lokjes. Maar dat is het dan wel.

Welke kleur ogen heb je?
Blauw.

cropped-84huidlelf.jpg

Wat is je favoriete land?
Dat is Italië! Geen twijfel mogelijk. Als ik er twee mag kiezen, zou ik nog gaan voor Frankrijk – Parijs.

Hou je van sushi?
Groente-shushi. Dat vind ik wel erg lekker.

Heb je nog mensen waar je trots op bent?
Zeker. Ten eerste op mijn opa die nu bijna een jaar geleden overleden is. Hij was altijd degene die zei dat ik moet doen waar ik goed in ben, en mijn dromen volgen. Dat doe ik nu, en daar ben ik hem ontzettend dankbaar voor.

Ook ben ik heel trots op mijn sponsorkindje uit Afrika – Oeganda.
Hij is acht jaar en hij heeft aids. Ook zijn de leefomstandigheden daar erg slecht waardoor hij niet behandeld kan worden.
Ik ben zó trots op hem hoe hij voor zijn broertjes en zusjes zorgt. Ik correspondeer met hem. Het raakt mij elke keer weer als ik een brief van hem krijg.

Wat zijn jouw passies?
Bloggen natuurlijk. Naast het bloggen is mijn andere grote passie mode. Dat is ook de reden dat ik mijn eigen website ben gestart.
Heb je weleens een nacht doorgehaald?
Ik kan het wel. Afgelopen weekend was ik om 4.30 thuis. Maar ik vind het niet heel fijn. Een avond- en nachtmens ben ik wel, maar heel de nacht in een dansclub, is niet zo mijn ding. Gezellig dineren met vrienden en een wijntje in de wijnbar, vind ik wél heerlijk! 🙂

Met wie heb je vriendschappelijk de beste band? 
Mijn jeugdvriendin is Yvette. ( met haar start ik binnenkort ook mijn eigen sieradenlijn. ) Yvette ken ik al sinds wij als 5-jarige meisjes op ponykamp gingen. Nu gaan we inmiddels samen naar Griekenland, en we doen andere toffe dingen. Zoals binnenkort ein-de-lijk onze eigen sieradenlijn. Dit willen we echt al heel lang.

Verder heb ik een heel goeie band met Simone.
Hiernaast heb ik nog wat andere hechte vriendschappen.

Thanks voor het lezen. Ik hoop dat jullie de 25-vragen-tag leuk vinden.

5 gedachtes over “Mijn 25-vragen-tag.

Geef een reactie

