Outfits: Maak je “look” leuker!

In mijn laatste diary vertelde ik dat ik nog een keer betere foto’s zou maken van de sjaaltjes in combinatie met een outfit.

Nu heb ik geen zeeën van tijd gehad in verband met de tentamenweek, maar heb wel een aantal foto’s gemaakt. ( een vriendin van mij heeft de foto’s gemaakt. )

Hieronder zie je een aantal foto’s van de sjaaltjes in combinatie met een outfit. Ik heb helaas geen twee verschillende outfits kunnen aantrekken, maar door de vrolijke kleuren van de sjaals, kun je ze vrij makkelijk combineren. En een beetje durven te combineren.

Hieronder dan de foto’s:

De zijden roze sjaal;
Deze sjaal heb ik vandaag gecombineerd met een bruin/groen jasje, daaronder een doorzichtige zwarte blouse en een roestbruine broek. Dit keer heb ik er zwarte pumps bij aangetrokken.
Door de vrolijke kleuren van de sjaal, kun je hem vrij gemakkelijk met verschillende outfits combineren. Ik ben erg blij met de sjaal!!

SONY DSC  SONY DSC

SONY DSC SONY DSC



mintgroene zijden sjaal;
Deze heb met dezelfde outfit gecombineerd als de roze sjaal. Allebei kunnen de sjaals bij deze outfit. Door een andere kleur sjaal te kiezen, creëer je een heel andere look. Ik hou ervan!

SONY DSC  SONY DSC

Dit zijn de foto’s van de outfits. Het roze sjaaltje geeft een heel ander beeld bij de outfit dan het mintgroene sjaaltje. En hierdoor creëer je meteen een andere look.

Liefs, Sanne

4 gedachtes over “Outfits: Maak je “look” leuker!

Geef een reactie

