Shooten, city, fun and more.

De week nabespreken met Sanne – blogger én eigenaresse van morewithfashion.com

Alweer mijn derde diary. Gaat best wel snel zeg!
Dit gaat alleen niet een hele lange diary worden, want heb nog wel een aantal dingen voor mijn studie te doen.
Ik ben vandaag wel in een hele vrolijke bui, want ik ben vanochtend voor twee onderdelen van Engels geslaagd. Voor die twee onderdelen hoef ik dus niet meer te examineren, heerlijk!

Over mijn dagen van afgelopen week kan jullie niet heel veel vertellen. Dat waren namelijk alleen dagen waarop ik heb gestudeerd. Ik kan jullie wel vertellen, het was weer een drukke week!


Vrijdagavond heb ik weer lekker op de bank Flikken Maastricht gekeken, en verder niet veel anders gedaan.
Zaterdag heel de dag studeren, want ik had daarna tentamens, en dus ook examens. Dit is allemaal goed gegaan! Ben vooral erg blij met de examens die ik gehaald heb! ☺
Het scheelt weer tijd nu ik dat al gedaan heb. Hoeft het volgend jaar niet meer. ( Ik had trouwens voor het ene examen een 10, en voor de ander een 7 )
Wat heb ik verder zaterdag eigenlijk gedaan? O ja, in de middag heb ik samen met mijn vader geluncht, wat erg gezellig was. Wel héél erg dat ik in de eerste instantie niet eens meer wist wat ik overdag gedaan heb. ( jeugddementie treedt vroeg op mensen. I’m just kidding. Tentamen en examenstress!, gooien we het maar op )
Ik had een salade met Ibericoham. Het was errúúg goed!! ( met salades maak je mij al snel blij hoor, hehe! )
Ook heb ik het nog even met mijn vader gehad over m’n aankomende sieradenlijn. Even gebrainstormd over de naam. Dat is namelijk ook nog een heel gepuzzel, geloof me.

En zondag ben ik in de middag de stad in geweest met een vriendin. De eerste zonnige dag moeten we natuurlijk wél gebruik van maken.
Maar eerst hebben we even wat foto’s gemaakt voor mijn site! Eigenlijk voor mijn outfit. Deze post heb ik gisteren geplaatst.
In de stad was het heel erg gezellig. Alleen had ik schijnbaar verkeerde schoenen aan, waardoor ik nu een ontstoken hiel heb. Ja, dit is echt een typische Sanne-actie!
Maar goed blijven ontsmetten de komende dagen, en “makkelijke” schoenen aan, want 24 april ga ik al naar New York. Ik zou het toch wel op prijs stellen als ik gewoon normaal kan lopen.
Vanochtend wilde ik naar school, en geen één schoen kon ik aan. Ik ben gewoon – en ik lieg niet – een half uur bezig geweest om én schoenen te vinden die ik aankan én om ze ook daadwerkelijk aan te trekken.
Én dan vier ik aanstaande zaterdag mijn verjaardag nog, want ik ben 22 april – maandag – alweer jarig. ( als ik terug ben uit New York ga ik mijn verjaardag voor m’n vrienden vieren. Zaterdag ga ik met familie op stap naar Den Haag! )
In New York ga ik het natuurlijk nog even goed vieren. Met alles erop en eraan dit jaar! Ik word namelijk maar één keer 22 jaar.
Verder wordt het deze week vooral alle voorbereiden treffen voor mijn verjaardag én voor New York. Ik heb er zin in!
Wil je trouwens meer over mij & New York lezen? Houd dan de pagina op mijn website in de gaten.

Dit was mijn diary voor deze week. Hij is wat korter dan anders, I know.

SONY DSC

                                                         Zit alles wel goed????     

SONY DSC

                                                        We doen het er dan maar mee!

myphoto(28)

Nageltjes lakken ‘before the city’ :’)

Dit was mijn diary voor deze keer. Ik zal proberen de volgende wat langer te maken. Een fijne week nog lieve mensen!

Liefs,Sanne

6 gedachtes over “Shooten, city, fun and more.

  1. Pingback: Birthdaygirl is going to NYC in just one day. |

Geef een reactie

