Birthdaygirl is going to NYC in just one day.

De week nabespreken met Sanne – blogger én eigenaresse van morewithfashion.com
Wat een week was dit zeg! Echt een enorm drukke week, maar wel héél leuk!
Het begin van mijn week was wel wat minder. Zoals ik in de vorige diary al vertelde, had ik nogal pijn aan mijn voet. Dat is deze week alleen maar erger geworden, en het bleek dus ontstoken te zijn.
Woensdag toen ik naar mijn stage ging, was het echt een dráma! Ik kon amper lopen, en had heel veel pijn.
’s Avonds was het ook erger, de wond was weer groter geworden, en het bleef maar bloeden.
Dat werd verder heel de week dus met mijn voet twee keer per dag in het soda, 4 keer per dag ontsmetten, en ook stevig intapen.
Donderdag en vrijdag ging het nog niet veel beter met mijn voet, het bleef pijn doen.

905447_162724753888991_1897718141_o

Voetje intapen! ;(

 Vrijdagavond heb ik gezellig bij mijn vader gegeten, en hebben we nog wat voorbereidingen voor New York getroffen. Niet veel, want het meeste is al voorbereid.
Als diner had ik gebakken brie met gebakken aardappelen en sla. Echt heel lekker! Ik ben niet zo’n vleeseter, dus dit is wel één van mijn favoriete maaltijden.
Daarna nog even wat aan mijn website gewerkt, en op tijd weer naar huis gegaan.
Het was weer vrijdagavond, en dan kijk ik altijd vast Flikken Maastricht – love it!
Zaterdag ben ik vroeg opgestaan, want ben lekker voor mijn verjaardag alvast gaan winkelen in Den Haag. Ik vind Den Haag écht een heerlijke stad.
Wel ben ik behoorlijk eigenwijs geweest door mijn tijger-hakjes aan te trekken. Ja, en met een ontstoken voet, is dat niet erg slim.
Het weer was zó lekker in Den Haag! Even een kopje koffie drinken op de rand van de fontein.

myphoto(32)

Genieten van het weer met een kopje koffie én een muffin. Hmmm!

’ s Avonds heb ik met mijn ouders gedineerd bij Pavlov. Dat is altijd wel een gezellig restaurant.
Daarna was het tijd voor de voorstelling in het Danstheater. Vorig jaar ben ik hier ook met mijn verjaardag heen geweest, en dat wilde ik nu graag weer.
De dansvoorstelling is live opgenomen. Binnenkort – geen idee wanneer – dan wordt dit uitgezonden in de bioscoop! 🙂 Het is écht de moeite waard!
O ja, ik heb nieuwe sneakers voor mijn verjaardag gehad! Ik wilde nog heel graag nieuwe sneakers voor in New York, omdat je dan best veel gaat lopen. En ook ik doe dat liever op sneakers dan op hakken.

myphoto(33)

Zóóó blij met m’n nieuwe sneakers van ViaVia.

myphoto(34)

Dineren bij Pavlov.  Ja, de achtergrond van de foto is inderdaad een achtergrond met netkousen. Die hing er nu eenmaal. 🙂

Zondag heb ik mijn verjaardag gevierd voor de familie en goede vrienden! Het was echt heel erg gezellig. Heb enorm genoten, en ben weer goed verwend!
Ik heb ook héél erg geluk gehad met het weer. We konden eind van de middag mijn verjaardag nog even inluiden in het zonnetje!

SONY DSC SONY DSC

TAAAARTEN!!! ( Nee, niet zelf gemaakt. )

SONY DSC                                                                                SONY DSC

Tijd voor de cadeautjes! Ik hou van dit soort momenten.

SONY DSC

Gezellig op mijn verjaardag met vriendinnetjes!

SONY DSC

CHEEERSSS!

SONY DSC

Gezellig in de tuin op de dag dat ik mijn verjaardag vier.

Maandag was ik dan écht jarig! Om 7.45 – echt waar, ik maak geen grapje – stonden mijn moeder en haar vriend alweer op de deur te kloppen.
7.45 op mijn verjaardag! Dat was dus niet uitslapen voor mij.
Wel heb ik een gezellige dag gehad – na het bezoek aan het ziekenhuis voor mijn oor dan.

myphoto(42)

Lunchen on my birthday.

Verder ga ik nu snel alles voorbereiden voor  New York. Ik vlieg namelijk morgen al om 10.30, en ik moet álles nog inpakken. Plus dat je tegenwoordig drie uur van tevoren – DRIE UUR – op Schiphol moet arriveren.  Het enige voordeel van zo vroeg van tevoren op Schiphol te zijn, is dat ik lekker Starbucks Coffee kan drinken. Ik hou van Starbucks!

Mijn koffer inpakken gaat echt nog een drama worden. Wat neem ik allemaal mee, of beter wat níét? Je mag namelijk maar twintig kilo meenemen. En ik heb serieus echt altijd teveel bij me, omdat ik niet kan kiezen. Zeker in New York wil ik genoeg verschillende setjes kleding voor overdag meenemen én voor ’s avonds.
Je leest dus al, Sanne en haar koffer inpakken is een complete ramp. Daarom ga ik nu maar eens beginnen.

Volgende week geen diary, want dan zit ik in New York. Die week erna wordt het een uitgebreide diary met het verslag van New York. So, stay in touch!

Liefs,
Sanne

3 gedachtes over “Birthdaygirl is going to NYC in just one day.

Geef een reactie

