New York: Foto’s #deel 1

Deze foto’s zijn gemaakt in New York. Zoals ik de laatste keer al op mijn blog en website vermeldde, ben ik in New York geweest. Van deze trip heb ik een aantal foto’s die ik met jullie wil delen.
Deze updates ga ik verdelen in drie artikelen. Zo blijft het artikel zelf, goed overzichtelijk.

Fotografie deel 1:

_SAM0676

_SAM0674

_SAM0675

_SAM0673

Dit zijn foto’s van de ‘Walk of Fame’ , heel leuk om te zien.

_SAM0680

‘Statue of Liberty

_SAM0686

Deze foto is gemaakt in het “park” waar je met een bootje naar ‘Staten Island’ kan. De muren met de namen die je op de achtergrond ziet, zijn de slachtoffers van de oorlog. Heel heftig!

_SAM0690

In de verte zie je ‘Staten Island’.

_SAM0689

P1000075

P1000076

‘The Shoe Salon’. Gewoon een hele mooie schoenenwinkel.

P1000151

‘Steven by Steve Madden’ . Ik HOU van deze schoenen. ( stiekem ook nog wat gekocht natuurlijk. Hierover later een artikel )

P1000152

Laarzen van ‘Steven by Steve Madden’

P1000127

‘Sunglasses-time’ Er zijn er in ieder geval genoeg.

P1000072

Macy’s!

P1000097 kopie 2

P1000189 kopie 2

‘Central Park’, een heerlijke plek om tot rust te komen.

Dit was deel 1 van de foto’s van New York.
In New York heb ik het echt ont-zet-tend naar mijn zin gehad. De winkels waren amazing, de barretjes en de clubs waren fabulous, en ook het eten was delicious.
Natuurlijk heb ik ook nog geshopt, en ja ik heb ook nog wat aankopen gedaan. Niet extreem veel, maar wel mooie dingen waar ik heel gelukkig mee ben. Hier schrijf ik later een artikel over.

Ik ben nog wel aan het uitvinden hoe ik de foto’s mooi groot krijg. Ze zijn met een spiegelreflexcamera gemaakt, maar ze blijven telkens klein. Iemand tips?

Verder ben ik benieuwd wat jullie van de foto’s vinden.

Fijne zaterdagavond nog!

Liefs,
Sanne.

De foto’s zijn gemaakt door mij, en daarom eigendom van morewithfashion.com
Gebruiken voor je eigen website is dus niet toegestaan, zonder bronvermelding.

4 gedachtes over “New York: Foto’s #deel 1

Geef een reactie

