Outfits: klassieke, maar toch modieuze look

Na twee artikels over New York, denk ik dat het leuk is voor wat variatie. Daarom ga ik nu een artikel online zetten over mijn favoriete outfit. Dit is een outfit die voor mij erg lekker zit, en waar ik me goed in voel.
Ik ben een modemeisje die haar eigen stijl creëert. Zo kun je het wel definiëren, denk ik.
Mode is namelijk voor mij; kleding dragen waar jij zelf het mooiste in uitkomt. Iedereen is anders. Heeft een ander figuur, een andere haar- en huidskleur. Klakkeloos de mode overnemen, zou ik niet snel doen, omdat niet alles je staat. ( dit is mijn mening! )

Nu is het dan tijd om mijn favoriete outfit aan jullie te showen. ( met dank aan mijn moeder die deze foto’s van mij heeft gemaakt! )

SAMSUNG CSC

  SAMSUNG CSC

  SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC  SAMSUNG CSC

Deze outfit die je op de foto’s ziet, is één van mijn favoriete outfits.

Het is een outfit die klassiek is, maar tegelijkertijd staat de outfit ook weer modieus. Ik voel me er fijn in.
* De blouse is van Cavallaro ( www.cavallaronapoli.com )
* De broek is van House Of Avernea
* De zwarte pumps zijn van Unisa ( www.unisa.com )
* De zonnebril is van Ray Ban. ( www.ray-ban.com/netherlands )

Wat vinden jullie van deze outfit? En van mijn nieuwe look – mijn haar is donkerder.

Fijne zaterdag nog!

Liefs,
Sanne

9 gedachtes over “Outfits: klassieke, maar toch modieuze look

  1. Je haar is nog steeds supermooi! En de outfit ook. 🙂 Ik weet niet hoe je het precies zegt, maar het is naar mijn mening een soort van netjes en baggy tegelijk.

  2. Pingback: Sanne’s diary: Amerika, heerlijk drie weekjes vrij gehad! |

  3. Hi there, I discovered your website by means of Google at the same time as looking for a comparable matter,your site came up, it appears to be like good. I have bookmarked it in my google bookmarks.Hi there, simply turned into alert to your weblog through Google, and found that it’s truly informative. I’m gonna watch out for brussels. I will be grateful if you happen to proceed this in future.Many other people will be benefited out of your writing. Cheers!extenseur pénien

Geef een reactie

