Sanne’s diary: What’s wrong with just being you?

De week nabespreken met Sanne – blogger én eigenaresse van morewithfashion.com

myphoto

Dit was weer een ongelooflijk hectische, maar leuke week.
Maandag en dinsdag weer twee studiedagen, en de andere drie dagen waren weer stage. En dat zijn dan altijd weer lange dagen met veel avonduren proberen te vullen. ( het leren gaat namelijk ook gewoon door )
Het enige wat ik minder vond deze week, en waar ik toch ook wel somber van werd, is het weer. Man, wáárom blijft het toch regenen? Het is lente… Van dit weer begin ik toch wel een klein beetje gedeprimeerd te worden, terwijl ik van nature een heel optimistisch mens ben. 🙂

965129_170736713087795_1222025385_o
Verder was het deze week dus weer heel veel leren. Studieboek open, en studieboek weer dicht. ( om de andere weer te openen )
En dat met twee studies. Het voordeel is wel, dat ik afwisseling in de vakken heb.

978047_170737683087698_818053633_o
Ook heb ik van de week maar een planning gemaakt om mij ook daar netjes aan te houden. Met een planning kan ik beter overzien hoeveel ik nog moet leren en wanneer.
Het zijn namelijk nog maar zes weken voor de zomervakantie begint. Heel leuk, maar wil ik overgaan naar mijn examenjaar, wegen deze zes weken behoorlijk mee.

Het weekend heb ik mij prima vermaakt.
Vrijdagavond bij mijn vader meegegeten. Gebakken brie met aardappeltjes uit de oven en sla. Het is níet goed voor je figuur, maar wel lekker. ( wat af en toe helemaal niet erg is! )

919359_170383406456459_9874744_o
De zateravond is voor mij begonnen in Rotterdam. Café Floor om precies te zijn. Als hoofdgerecht heb ik de keus laten vallen op de zeewolf. Ik ben echt een vismens, namelijk.
Het grappige was wel, dat er een theatervoorstelling plaatsvond in de Schouwburg. De acteurs zaten al van tevoren te dineren. Zo ook Waldemar Torenstra, de acteur die ook in Divorce speelt. Het was wel grappig hem eens in real life tegen te komen.
945451_503195896401659_325458875_n
Zaterdagavond ben ik met een vriendinnetje weer naar Utrecht geweest, en hebben we een ontzettend leuke avond gehad.
We hebben vooral veel gelachen en toch ook wel wat diepgaande gesprekken gevoerd.
Als eerste zijn we begonnen in de wijnbar, waar ik de keus heb laten vallen op een heerlijke ‘Pinot Noir’ uit Australië.

Na ’s morgens om 4:30 te zijn gaan slapen, was ik de zondag- vandaag dus – toch redelijk moe. Ondanks dat ik jong en fanatiek ben, hakt zo’n nachtje er toch wel even in.
Maar het was het zeker waard!
Vooral het laatste moment was erg amusant. Liepen we richting de auto, kwamen er twee Finse jongens naar ons toe om ons te verwittigen dat wij mooi zijn. ‘You guys are really beautiful girls’ was zijn exacte definitie.
We hebben hier natuurlijk wel lol om gehad. Niet per se om de definitie, maar gewoon om hoe de Finse mannen het brachten. Heel grappig!

964719_170754536419346_675400504_o
Vanavond hadden we ‘Cuisine at home’. Het was een heerlijk diner. Ik zal een tipje van de sluier lichten;
– Gebakken aardappeltjes
– Verse spinazie gedoopt in sinaasappelsap
– Bietjes
– Avocado
– Varkenshaas
En nog wat kleine toevoegingen. Het was in ieder geval een heerlijk gerecht waar ik zeker van heb genoten. Je hoeft dus niet altijd voor Cuisine de deur uit! 🙂

Dan wil ik mijn diary eindigen met nog een paar quotes die ik mooi vind.

tumblr_mju3umgAFx1ro6cgbo1_400

Bron

tumblr_mmgv0zsEF91s3r1kbo1_400

Bron

tumblr_m7s7zc9zGw1qe7mxjo1_500

Bron

Deze quotes vind ik mooi, omdat ik vind dat het belangrijk is jezelf te zijn en dat ook te blijven. Je hoeft niet te veranderen voor anderen, je bent goed en mooi zoals jij zelf bent. “What’s wrong with just being you?”

Hebben jullie nog leuke momenten meegemaakt deze week?

Ik wil jullie kort nog even wat vertellen.
Morgen ga ik starten met een gastblogger. Dat wil zeggen dat ik om de twee weken van iemand een blog plaats over een onderwerp wat hij/zij interessant vindt, en dus ook leuk over kan schrijven. Met deze persoon zal ik een aantal weken samenwerken voor leuke blogs.
Dit zorgt namelijk ook voor variatie, én ik vind het leuk om met gastbloggers te werken.
Lijkt dit jou ook wat? Je kunt mij mailtje sturen op het volgende mailadres: Sannee.doo@live.nl

Liefs,
Sanne

3 gedachtes over “Sanne’s diary: What’s wrong with just being you?

  1. Leuk dat je nog zoveel dingen hebt gedaan, ondanks je drukke studie. Die balans vind ik soms een beetje moeilijk (als in: dan studeer ik alleen maar en vraag ik me af wie mijn vrienden ook alweer zijn? :p).

Geef een reactie

