Myrna blogt: sporten in stijl

 

myphoto(1)

Van sporten krijg ik nooit genoeg. Daarom is sporten voor mij zowel een hobby als een passie.
Ik kan mij nauwelijks een periode herinneren waarin ik niet heb gesport.
Al op de basisschool deed ik fanatiek mee met sportwedstrijden en activiteiten in de buurt, daar won ik van alles. Ook zat ik op tennis, waar ik 2 keer per week naartoe ging. Uiteindelijk zonder succes, want na een aantal jaar ging ik er vanaf omdat ik het niet leuk meer vond. De reden: ik was er niet zo goed in.
Na het beëindigen van de tennis, heb ik een jaar niet gesport. Sinds mijn 14e zit ik op langebaanschaatsen en inline-skaten. Sinds maart ben ik ook begonnen met hardlopen.

venice_beach2-300x300    Bron

Maar sporten, leuk ja inderdaad. Maar niet als je er niet mooi uitziet natuurlijk.
Jullie zullen wel denken, moet je er mooi uit zien bij sporten? JA! Want dat kan tegenwoordig.
Er is genoeg hippe sportkleding te koop van bekende merken zoals bijvoorbeeld Nike en Adidas. Maar ook een mainstream winkel als H&M heeft tegenwoordig een sportafdeling. Volgens mij verkoopt Victoria’s Secret tegenwoordig zelfs ook yoga- en fitnesskleding. Genoeg keuze dus.

Mijn voorkeur gaat meestal uit naar sexy, classy en girly.
Zo draag ik tijdens het schaatsen, een zwart met donkergrijs pak. Zwarte schaatsen met roze veters, en daarbij gecombineerd roze handschoenen. Vaak ook een roze of zwarte trui over mijn pak.
‘’Speedskating in pink means speedskating like a real girl.’’                                                                                                                                                         
Tijdens het skeeleren draag ik helaas mijn blauw met witte pak van de vereniging. Daarbij een grijze helm, wat moet voor de veiligheid. En zwarte pols- en kniebescherming. Máár mijn skeelers zijn wel ladylike! Zwart met subtiele roze strepen en zwarte veters.

37378close-300x300

    Bron

Tijdens het hardlopen probeer ik ook te combineren.
Voor in de zomer heb ik twee verschillende outfits waaruit ik kan kiezen.

–       Outfit nummer 1: een zwarte strakke driekwartbroek met jawel, roze details en mijn España voetbalshirt.

–       Outfit nummer 2: een strak zwart kort broekje met een blauw met oranje T-shirt.
Bij deze outfits horen grijs met witte en roze Asics. En een zwarte hartslagmeter + sporthorloge.

Dan heb ik ook nog wat leuke tips voor jullie om sporten te combineren met mode.
Mijn tips voor mooie sportoutfits:
– Kijk naar je figuur, heb je een gespierd of slank figuur, ga dan voor een strakke broek en een strak shirt. Je mag er trots op zijn!
Heb je een wat steviger figuur en ben je daar onzeker over, kijk dan of je de pluspunten kunt accentueren. Dit kun je doen door een wat wijdere sportbroek aan te schaffen. Een mooie taille? Benadruk dat gerust door een strak shirt erboven te dragen.
– Combineer en speel met kleuren. Zwart, wit of grijs is altijd een fijne basis om mee te beginnen.
Kijk vanuit één van deze kleuren wat jij er mooi bij vindt passen. Let op: als je niet van Color Blocking houdt, zorg er dan voor dat het geen Color Blocking wordt.
– Weet jij van jezelf dat wanneer de zon schijnt,  jou een bepaalde kleur supergoed staat? Laat die kleur dan terug komen in je zomerset.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
In september ga op stage naar Terschelling, waardoor ik helaas niet meer schaatsen komend seizoen. Reden genoeg dus om alvast op zoek te gaan naar een nieuwe sport met outfit. 🙂

Tot de volgende blog!
Myrna

Omdat dit de eerste blog van Myrna als gastblogger is, wil ik haar graag even aan jullie voorstellen.
Hoe kan ik haar nu beter voorstellen aan jullie, dan onder haar eigen blog?

149479_4148000899020_1054234024_n

Myrna is een enthousiaste meid en is 18 jaar jong.
Zoals jullie in de blog wel kunnen lezen, heeft ze een grote passie voor de sport. Met name schaatsen, inline-skaten en sinds kort ook hardlopen. Zij is hier ook erg ambitieus in.
Naast haar passie voor sport, is ze ook al vier jaar diehard fan van Miss Montreal alias Sanne Hans.
Myrna woont en studeert in de provincie Utrecht. Zij studeert ‘Front Office Medewerker’.
Verder is Myrna een gezellige meid die houdt van leuke dingen doen met haar vrienden en het bezoeken van  concerten van Miss Montreal.
Als jullie meer over haar willen weten, houd dat mijn blog goed in de gaten. Om de week zal hier een blog van Myrna verschijnen.

Lijkt het jou ook leuk om te gastbloggen op mijn website? Stuur dan een mailtje naar Sannee.doo@live.nl

Geef een reactie

