New York: foto’s #deel 3

Hier dan als nog het vertraagde derde foto-artikel van New York.
In de vorige twee artikelen heb ik met jullie mijn foto’s en ervaringen betreft New York gedeeld. Nu komt dan het derde en laatste artikel.
In dit artikel zal ik foto’s laten zien van ‘SoHo’ – een gezellige buurt in Lower Manhattan. Hier bevinden zich superschattige winkeltjes. Hier heb ik bijvoorbeeld ook mijn ‘Steven by Steve Madden’ shoes gekocht! (groene sandalen met hoge hak, en bruine hoge laarzen).
Ook komen hier foto’s tevoorschijn van mijn bezoek aan het Rockefeller Centre. Ik ben namelijk ook boven op de top geweest. Erg gaaf om van zo’n afstand New York te bewonderen.

Wel kan ik jullie alvast vertellen, dat dit ook wel een grappig artikel gaat worden. (is de bedoeling) Ik zal een aantal gekke foto’s toevoegen, zodat jullie ook kennis kunnen met de Sanne, die af en toe wel is wat gekke buien heeft! Maakt het artikel wat luchter, het is namelijk de laatste. Veel leesplezier alvast, girls!

_SAM0805Ik ben verliefd. Helemaal verliefd. Verliefd op SoHo. Het is zo’n heerlijke en schattige buurt in Manhattan. De winkels daar zijn amazing, de mensen zijn heel vriendelijk, en er bevinden zich veel lekkere restaurants en cafeetjes.

Zoals als ik jullie al eerder verteld heb, hebben we ook deelgenomen aan de ‘Sex and the City tour.’ De tour zelf, vond ik niet veel aan. Je kreeg veel stukjes terug te zien van opnames, en ik ben niet heel erg fan. Maar, om de leuke plekjes in New York te ontdekken, was de tour wel heel leuk.
We hebben de tour afgesloten in een cocktailbar. Hier kan je elke cocktail bestellen,  die je wilt.
P1000148

Volgens mij weten jullie inmiddels al, dat de Cosmopolitan, my favorite is. Heeeeerlijk! Normaal gesproken ben ik meer een wijnmens, maar als ik de mogelijkheid heb om de Cosmopolitan te bestellen, is de keuze al snel gemaakt. 🙂

P1000138Een gezellige bar in New York.

P1000140

En natuurlijk hoort een beetje gek doen daar ook bij. Spiegelfoto! Vooral in de spiegel gek doen, ben ik goed in! (schaam schaam!)

Tijdens de tour – waar dus heel de tijd beelden werden vertoond van scenes uit de serie – kregen we ook cupcakes in de bus. Dat is dan weer het positieve, want ik hou zo ontzettend van cupcakes. Zelf maak ik ze ook vaak. Ik heb er ook een speciale standaard voor, en versieringen. Van tevoren heb ik al ontdekt, dat er een cupcakes bakery is. Precies dé winkel voor mij. In de bus was het dus ook cupcakes smikkelen. De cupcakes waren best wel zoet.

P1000145

Naast de tour, heb ik ook nog wel interessante dingen beleefd in New York. Ik ben bijvoorbeeld naar Rockefeller Centre geweest. Daar kon je naar boven, het gebouw op. New York van bovenaf bekijken. Nou, ik kan je vertellen, echt een belevenis. Heel gaaf om te zien.
Hieronder zie je een foto van mij bovenop het gebouw. (ik kijk wel heel erg vreemd, dus vergeet mij maar even, en bewonder het uitzicht)

P1000188 kopieDeze foto hieronder, vind ik gewoon grappig. Het lijkt wel aapjes kijken, hihi!

_SAM0857 kopie

We hebben ook nog wat foto’s op het JFK-airport gemaakt. Het is trouwens een gezellige airport. Leuke winkeltjes, een paar plekjes waar je wat kleins kunt kopen om te eten etc. Ik vind het een leuke airport.

P1000192 P1000193
Tijdens de vlucht naar Nederland, was mijn vader jarig. Bij binnenkomst in het vliegtuig, hebben wij dat de stewardess verwittigd.
Plotseling – wij leefden nog in de Amerikaanse tijd, maar in Nederland was het al 12:00 – kwam de stewardess aan met nootjes en Champagne. Heel leuk gedaan! Hier hebben we ook nog wat grappige foto’s van. Met deze foto’s wil ik dan ook dit artikel beëindigen.
New York is geweldig. Ik ga zeker heel snel weer terug. Mis Amerika nu al.

 P1000195P1000196 Als je haar maar goed zit. (:

CHEERSSS TO MY DADDY! ‘Je vader is toch jarig? Hij staat niet op de foto.’ Klopt, shame!

Fijne zaterdagavond nog, lieve mensen!

Liefs,
Sanne

3 gedachtes over “New York: foto’s #deel 3

  1. Leuk je verslag van onze New York reis! Ik heb het erg leuk gevonden en de foto’s geven weer even het gevoel van de leuke momenten!

    Ben benieuwd naar je nieuwe verhaal, groetjes Arno

Geef een reactie

