Sanne’s diary: step into my shoes!

De week nabespreken met Sanne – blogger én eigenaresse van morewithfashion.com

myphoto

Jeej, mijn favoriete momentje voor mijn blog. Sanne’s diary, vind ik altijd zo leuk om te doen! Alleen is het deze week allemaal even een beetje tegengevallen. Mijn diary is – zoals sommige van jullie misschien al merken – te laat. Ook voel ik me nogal beroerd.
Zaterdagochtend werd ik wakker met een hele dikke keel. (alleen aan de rechterkant). Eerst wist ik niet goed wat het was. Het blijkt dus lymfeklierontsteking te zijn. Heel pijnlijk! Dit heb ik dan samen met een infectie in mijn oor. Voel me dus niet echt op en top. Nog steeds niet, en dit is dus ook de reden van mijn vertraagde diary. Sorry hiervoor!

Verder heb ik een drukke studieweek gehad. Veel afsluiten deze komende vijf weken. En daarnaast nog tentamens. De studie Communicatie, is zo goed als af. Tentamen Marketing en strategie nog afwachten. NERVOUS! De andere studie duurt nog ongeveer vier weekjes, dan tentamens. Ook best nerveus voor. Voor de zomervakantie begint,  hoor ik namelijk of ik over mag naar mijn examenjaar.
Ik ga er dan maar vanuit dat het goed komt. Sta er wel goed voor.

Vrijdagavond met een vriendinnetje lekker gegeten. (toen ik nog niet helemaal ziek was). Dit was ook weer gezellig. Zeker omdat ik haar weer een tijdje niet had gezien. Weer lekker bijgekletst, geflirt etc.

Wat ik nog wel heel erg leuk vind om even te vermelden in mijn blog, is het artikel dat ik “samen” heb gemaakt met Roos van keytothefuture.nl.  Zij stelde mij een paar leuke vragen die ik met veel enthousiasme heb beantwoord.
Sinds een korte tijd is Roos gestart met de rubriek ‘Blog in het zonnetje’.
Zij stelt de gekozen blogger leuke vragen, en tegelijkertijd stelt zij hem/haar dus meteen voor. Heel erg leuk voor bloggers – zoals ik! 🙂 – die het nog maar kort doen. Het is erg lastig om als beginnend blogger volgers te krijgen. ‘Je blogt toch voor jezelf?’ Ja, maar daarom is het wel heel erg leuk als mensen je blog ook lezen. Dat motiveert je dan weer om er verder mee te gaan. Jullie leuke reacties enzo! Dat vind ik heel erg leuk, en maakt dat bloggen nóg leuker.
Hier kun je het artikel lezen. Het is de moeite waard! (haar blog trouwens ook!)
Daarom wil ik haar ook via deze weg bedanken voor de leuke samenwerking!

Deze week is het dus niet helemaal mijn week. Zit niet helemaal lekker in mijn vel, ziekjes.. Tijd voor de vakantie laten we maar zeggen! (:
Ik ga vanavond weer vroeg naar bed. (ook al doe ik de laatste drie dagen niets anders dan op bed liggen van de pijn) Tijd voor een goed boek, en mijn serie ‘Hart tegen hard‘. Hele toffe serie.

Hieronder nog een aantal leuke foto’s om de diary nog even leuk af te sluiten.

tumblr_m3j6dfBlv91rur6kco1_500

Hele goeie quote.

tumblr_mngv9zNT9v1qjm9bpo1_500

This is so true!

tumblr_mngsfrsHK01rio0syo1_500

Dit vind ik altijd een mooie quote. Ik hou van quotes, ik word er vrolijk van!

978057_172745846220215_765863709_o

Gezellig een wijntje drinken met mijn vriendinnetje! (sorry voor de mindere kwaliteit, komt door mijn mobiele telefoon, is altijd wat minder. Ondanks de supermoderne smartphones!)

467722_174551066039693_1916010018_o

Ons heerlijke en kleine dessert. Lees vooral ons “kleine” dessert. “)

tumblr_mngvs7eMTv1s5b735o1_400

Om het af te leren; met deze quote sluit ik af. Gewoon om het zo is. Jij alleen weet hoe sterk jij zelf bent. Geloof daar in!

Iedereen een hele fijne week nog! De volgende diary wordt spontaner, dat beloof ik.

Liefs,
Sanne

8 gedachtes over “Sanne’s diary: step into my shoes!

Geef een reactie

