Sanne’s diary: Een week vastgekluisterd aan mn bed

De week nabespreken met Sanne – blogger én eigenaresse van morewithfashion.com

myphoto

Weer tijd voor mijn persoonlijke en wekelijkse update.
Mijn week is niet zo heel erg interessant geweest. Integendeel zelfs. Heel de week heb ik namelijk met hoge koorts op bed gelegen. Afgelopen zaterdag werd ik wakker met een dikke keel, en dat is nu nog niet helemaal over.
Ben nog steeds herstellende van lymfeklierontsteking en een infectie in mijn oor. Voor het laatste zat ik aan de antibiotica. Nu heb ik nog een beetje een dikke keel, mijn oor doet nog pijn, nog steeds een verstopte neus en hoofdpijn. Maar zeker beter dan een week geleden.
Ook is het zo dat ik helaas deze week niet kan aansterken, wegens de drukte rondom mijn studie. Geen toptijd om ziek te zijn dus.

Deze week heb ik daarom veel films en series op bed gekeken. Met voorkeur voor ‘Hard tegen hart’. Vind ik een heerlijke serie. Helaas is er maar één seizoen van. Best jammer!
Hieronder een update aan foto’s van deze week. (ik denk niet dat je veel afwisseling zult tegenkomen)

981741_177599185734881_1052199704_o                            965038_177599539068179_358041095_o

Serie kijken en krantje lezen. (leuke cover van de krant hè! Homohuwelijk in Frankrijk. Ik vind het echt erg dat homokoppels daar zo lastig kunnen trouwen. Wat maakt het uit op wie en wat je valt?)
Verder ben ik sinds een korte tijd he-le-maal verslaafd aan de Deense serie ‘Borgen’. Zo spannend!!

967230_177600555734744_1306668426_o                           977946_177601765734623_890602759_o

De volgende dagen stonden in het teken van regelmatig stomen, en smoothies maken. I loveeee it! Deze smoothie is gemaakt van Frambozen, banaan, vanilla kwark en een beetje magere yoghurt. Moet je echt is proberen, het is heerlijk!

469044_177604045734395_1820169653_o 463654_177603682401098_1928188499_o976593_177604315734368_244750797_o

Na een week in bed, voelde ik me iets beter. Wij bestellen altijd brood bij het ‘vlaamsch broodhuys’ . Dit ging mijn moeder ophalen in Rdam, dus heb ik besloten even mee te gaan. Ik kon het níét laten even de Bijenkorf binnen te lopen. Daar twijfelde ik tussen de groene broek en de witte blouse, of het witte jurkje. Uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de broek met de blouse. Het jurkje blijf ik schattig vinden, maar twijfel erg over de kleur. Wat vinden jullie??(de sokken moet je maar even wegdenken. Ik weet dat het behoorlijk charmant is, not!)

Deze week heb ik wél mijn talenreis officieel bevestigd. Heel veel zin in! Ik ga drie weken naar Cambridge voor mijn Engels. Mijn Engels is prima, maar uiteindelijk wil ik het net zoals een ‘native speaker’ kunnen spreken. En waar kun je het nu beter leren dan in Engeland zelf?
De tijd dat ik daar ben, verblijf ik in een appartement samen met een andere student. Ik weet niet uit welk land, want er komen internationale studenten overal vandaan. Ik ben best benieuwd! Heb er zeker zin in! 🙂

Ook heb ik Rome geregeld. In de zomer ga ik gezellig met mijn moeder en haar vriend, een weekje (acht dagen) naar Rome. Gezellig ouderwets, hihi!
Het hotel waar ik verblijf heet ‘hotel Trevi’ Het ziet er superschattig uit. Midden in het centrum, tussen allemaal restaurants, barretjes en winkels. Ik ga een prima tijd hebben, en lekker bruin worden. In augustus is het daar namelijk boven de 30 graden. I love it!

981167_177720735722726_1457703862_oVanavond ga ik lekker op de bank een detective kijken, en op tijd mijn bedje in. Dan hoop ik dat ik morgen een beetje doorkom met mijn overblijfselen van de ontsteking en infectie.
Als avondeten hadden we vanavond lekker een simpel gerecht. Echt een zondagavonddiner.

Aankomende week hoop ik wat meer op te knappen, en me goed te kunnen concentreren op de laatste loodjes.

Ik wens jullie ook nog een fijne week, en “studeerse” voor degene die ook nog even moeten doorbijten! 🙂

Liefs,
Sanne

3 gedachtes over “Sanne’s diary: Een week vastgekluisterd aan mn bed

  1. Gellukig zat aan deze nare week ook nog een leuke kant zo te lezen! Shoppen, Rome, taalreis, super! Met welke organisatie ga je die talenreis doen? Wil ’t in 2014 voor m’n Spaans gaan doen en 2015 ook gaan doen voor m’n Engels.

Geef een reactie

