Myrna blogt: whowhatwear!

WWW-01-full-785x570

Kledingcrisis!
Och och, het is weer zo ver, elke dame kent het wel. De kledingcrisis die plotseling weer opduikt.

Eigenlijk ligt er genoeg kleding in je kast. Maar als je naar een première of als VIP-gast ergens aanwezig mag zijn, dan heb je ineens niet de juiste kleding. CRISIS!
Kledingcrisis kom je niet alleen tegen tijdens dit soort momenten, maar ook gewoon tijdens een middag winkelen. Even naar de stad voor die ene broek, en vaak kom je dan met meerdere items thuis. Bankrekening leeg, winkels bijna leeg gekocht, maar jouw kast is weer gevuld en puilt inmiddels uit.


De afgelopen twee weken heb ik het dit allebei meegemaakt. Zelfs vandaag, de dag dat ik het artikel schrijf.
Half april was het moment dat ik te horen kreeg dat ik bij het Keukenconcert van Sanne Hans alias Miss Montreal, aanwezig mag zijn. Dit keukenconcert vindt plaats in haar eigen huis. Ondanks het feit dat ik Sanne al erg vaak heb zien optreden in de afgelopen 4 jaar dat ik haar ken, is het natuurlijk meer dan leuk om dit mee te mogen maken. Ik vind dit echt een eer.
Maar ja, twee weken geleden begon ik mij te bedenken wat voor kleding ik deze dag dan weer aan moet. O my god, de crisis begint weer.
Ik had al een leuk setje in mijn hoofd; Een blazer en een topje die ik laatst heb gekocht, met daarbij een simpele zwarte broek. Maar dat werd ‘m toch maar niet. Op de site van H&M kwam ik namelijk een zilveren broek tegen. DIE MOEST IK HEBBEN!
De zilveren broek kan ik dan namelijk perfect combineren met de blazer en het zwarte topje. (die ik dus ook meteen heb aangeschaft) Outfit compleet! Eindelijk. Ik kan met een nieuwe look heerlijk genieten van het concert!

Schermafbeelding 2013-06-01 om 18.58.16(1)

Zie hier mijn aankopen.

Maar het andere kledingcrisis-moment dan? Ja, die heb ik vandaag nog doorlopen.
Ik vroeg aan een vriendin of ze even mee wilde lopen naar een winkel genaamd ‘Dushi’, in Utrecht. Van de week hebben wij daar een leuke joggingachtige broek gezien. Zij had die toen meteen aangeschaft in het zwart, maar ik niet. M’n vriendin moest toevallig nog naar de stad, dus besloten we om niet naar ‘Dushi’ te gaan, maar naar de binnenstad van Utrecht om die broek te halen. Op de markt – die er vandaag was – verkopen ze ook dit soort broeken.
Het is een strakke broek van joggingsstof, maar dan met studs-achtige versiersels.
De één vindt het helemaal leuk, de ander goedkoop of zelfs sletterig. Ach mij maakt het niet uit, ik vind het een leuke broek en kan ‘m prima even aan om boodschappen te doen, hard te lopen of wanneer ik naar m’n skeeler- en schaatstrainingen fiets.

Als je in de stad bent, is het vaak winkel in en winkel uit. Kleding passen voor de fun en je hebt geld op zak, prima combinatie. Al gaat het vaak verkeerd! Opeens heb je het shirt die je aan hebt nodig, en bedenk je dat je ook nog even die oorbellen daarbij wilt kopen. De andere oorbellen die je er vaak bij droeg, zijn niet meer mooi.

Zo verlieten wij de stad ook met meer dan nodig, maar met een voldaan en happy gevoel! In plaats van met één broek, kwamen we uiteindelijk thuis met drie extra shirts én oorbellen. Wel allemaal in dezelfde kleuren. Goud, zilver, wit en mintgroen.

Gelukkig voor mijn bankrekening heb ik nu even geen excuus meer voor mijn kledingcrisis.

Myrna.

2 gedachtes over “Myrna blogt: whowhatwear!

Geef een reactie

