Sanne’s diary: stress, banners en feestjes!

Stress stress stress! Wat een stressvolle week was dit weer zeg. Ik heb niet heel veel anders gedaan dan studeren en nog eens studeren. Ik merk echt zó goed dat het de laatste weken zijn. Dan heb ik trouwens altijd stress hoor. Ik ben dan altijd bang dat ik het niet red..
Maar goed, naast het studeren, heb ik ook nog wel andere dingen gedaan hoor. Een paar. Niet heel veel.
Gelukkig was het gisteren erg lekker weer, waardoor ik in het zonnetje “lekker” heb kunnen studeren.

Laten we maar gaan starten met het doornemen van mijn week.

vxfG4b1V2c

Kledingcombinaties

Dinsdag had ik echt zo’n creatieve inspiratiemiddag. Ik ben daarom ook heel de middag aan het “spelen” geweest met stijlen en kleuren. Als ik dan zo’n inspiratiedag heb, vind ik het heerlijk kleding uit mijn kast te trekken, en de meest gekke combinaties uit te proberen. Soms zijn het ook gewoon hele leuke combinaties en geen hele gekke hoor.
Ik zal een aantal van mijn combinaties showen aan jullie. Kunnen jullie zelf oordelen of ik wel echt een ‘fashion-feeling’ heb. Hihi!

1dc0c02c-2dce-4335-a822-75b66cf76bfdwallpaper

De eerste drie combinaties. Dit zijn vooral blazers, gecombineerd met een strakke skinny broek en schoenen. En een blouse.

c52f1d11-61db-425d-8784-c17820f876abwallpaper

Dit zijn ook combinaties gecombineerd met blazers. De middelste is wat nonchalanter, vooral door het shirt. De laatste vind ik lekker zomers door het shortje. In de zomer vind ik het heerlijk om shortjes te dragen. Natuurlijk het liefst zonder panty!

6639576b-2c69-4ea6-a83f-54092903d8e0wallpaper

Deze combinaties vind ik zelf erg leuk. Vooral het oranje topje vind ik superschattig voor in de zomer.

Dat was dus mijn inspiratiemiddag. Ik vind het altijd wel handig dat ik eens in de zoveel tijd inspiratiemomenten heb, omdat ik ze namelijk ook wel is helemaal niet heb. Als ik dan zo’n dag heb, kan ik makkelijk een combinatie uit de kast trekken die ik al van tevoren heb bedacht. Altijd handig. (vooral omdat ik totaal geen ochtendmens ben)

Free time

Deze week ben ik twee keer in de avond lekker even de deur uit geweest. Eindelijk weer na zoveel uur studeren. Dan is het ook echt heerlijk om even afleiding te hebben hoor. (vanwege mijn infectie en ontsteking van twee weken geleden, heb ik inmiddels al twee weken niet gesport. Echt balen!) Wel ben ik dinsdagavond direct doorgegaan naar Rotterdam vanuit mijn stage. Ik ging namelijk naar een première van een dansvoorstelling. Na afloop vond er een afterparty plaats. Het was echt een ge-wel-dige voorstelling. Ook het feestje na afloop was heel tof. Livemuziek, hapjes, lekkere drankjes. Een echt feestje dus.  Wel ben ik niet heel erg laat weer naar huis vertrokken, omdat ik de andere dag weer naar mijn stage moest. Gelukkig was het heerlijk weer!

967295_178704692290997_1868457040_o

Deze outfit droeg ik naar de première. Mijn groene blazer gecombineerd met een zwarte blouse, skinny broek en mijn groene ‘Steve Madden’ shoes. (uit New York)
Uiteindelijk was het echt geen slimme keus, omdat het zo warm weer was. Als je dan een zwarte broek én een zwarte blouse draagt, is het wel erg warm hoor. Het enige waar  lucht bij kon komen, waren mijn voeten. Gelukkig toch nog wat.

Zaterdagavond ben ik na een hele dag studeren, ’s avonds naar de film geweest. Daglicht. Een geweldige film! Ik ben helemaal niet van de Nederlandse films, maar deze is echt heel goed. Angela Schijf is een hele goede actrice, en Thijs Reumer is een knappe vent. Dat maakt de film tot een heel goed resultaat.
Na afloop ben ik bij een naast cafeetje maar even een biertje gaan drinken. ‘Jij en bier?’ Ja, Sanne en bier. Normaal drink ik dat inderdaad ook niet. Maar dit biertje was wel erg lekker.(ik nam het ook omdat dit cafeetje geen plek is, om een goede wijn te drinken) Ik had eerst een frambozenbiertje en daarna een Kriek. (kersen) Hieronder het bewijs.

966833_180686922092774_1880001530_o

Later kwam ik er pas achter dat mijn telefoon niet flitste, dus het is een donkere foto. Maar als je goed kijkt, zie je het wel een beetje.

Ontwerpen en banners

Het is jullie misschien al opgevallen dat mijn lay-out anders is. Ik vind deze duidelijker door vooral de ‘Socials’ die nu in een klein vierkantje en bovenaan staan. Het is daardoor een rustiger gezicht, vind ik.
Ook heb ik een nieuwe banner. Nu hoef je niet bang te zijn dat ik van die goede banners kan maken hoor. Bloggen en artikelen schrijven, gaan mij prima af, maar banners maken…dat lukt mij minder.
Daarom was ik ook erg blij met de hulp van Laura, die het wel heel goed kan. Zij kan heel goed persoonlijke banners maken, die ook nog eens heel gaaf zijn.
Momenteel ben ik ook met de lay-out voor mijn website bezig, en ook daarvoor maakt Laura een banner. Wil jij ook een persoonlijke banner? Daarvoor kun je bij haar terecht.

Ook heb ik de afbeelding van de diary wat gepersonaliseerd. Ik vind deze persoonlijker dan de ander. Wat vinden jullie van hele plaatje van mijn blog, op dit moment?

cropped-f10dc3a5-4dda-447e-ab46-51bcd1428972wallpaper kopie

Verder wil ik jullie nog een hele fijne en leerzame – ik hoop geen stressvolle – week wensen!

Liefs,
Sanne

7 gedachtes over “Sanne’s diary: stress, banners en feestjes!

Geef een reactie

