Hair and beauty: Summer look by Rob Peetoom

Tijd voor een summer look! Nu de zon steeds meer schijnt, en ook de vakantie eraan zit te komen, vond ik het gistermiddag tijd voor een frisse summer look!
Hiervoor had ik lichtbruin haar, en nu heb ik voor de zomer mijn haar laten ‘highlighten’. Dit geeft een frisse look voor de zomer. Ook heb ik meteen mijn lokken aan de voorkant laten knippen. Dit effect vind ik wat pittiger en sexyer.

Summer look

SAMSUNG CSCΒ 

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

Wat vinden jullie van deze frisse look?

Ik heb mijn haar laten knippen en ‘highlighten’ bij Rob Peetoom in Rotterdam. Dit is niet de enige, er bevinden zich door heel het land filialen. Rob Peetoom is een hele fijne kapper met veel ervaring. Wat ook erg fijn is, is dat ze verschillende kapers/kapsters hebben op een bepaald niveau. Zo kun je ook zelf beslissingen bij wie je geknipt wilt worden en voor welke prijs.

Fijne dag nog, lieve mensen!

Liefs,
Sanne

6 gedachtes over “Hair and beauty: Summer look by Rob Peetoom

  1. Wow je kan wel zien dat hij ervaring heeft, het is echt heel mooi geknipt! Maar volgens mij heb jij ook wel glanzend haar van jezelf zoals het eruit ziet! Ik ben trouwens je nieuwe volger πŸ™‚

  2. Pingback: Sanne’s diary: Studying, quality time and new beauty items! |

  3. Pingback: Stijltips: Zomerartikel, verschillende soorten zomeroutfits deel 2 |

Geef een reactie

