Sanne’s diary: Studying, quality time and new beauty items!

Studeren, studeren en nog is studeren! Gelukkig nog meer twee weken, en dan heeft Sanne ook vakantie. Veel vrienden om mij hebben al vrij, en kunnen allemaal leuke dingen doen. Ik zit nog twee weken geïsoleerd in mijn studeerkamertje. Het einde is in ieder geval in zicht.

Oja, en om even mee te beginnen, ik heb een nieuwe Instagram. Die andere was ik mijn wachtwoord van kwijt. Nu ik er meer mee wil gaan doen, heb ik dus een nieuwe. Als je het leuk vindt kun je mij volgen onder de naam: morewithfashion

Ik zal proberen niet meer mezelf zielig te vinden, en te gaan starten met mijn week doornemen.

myphoto(67)

Kapper en beauty items!

Naast het studeren heb ik ook nog leuke dingen gedaan. Zo ben ik afgelopen maandag naar de kapper geweest. Ik was mijn look een beetje zat, en wilde verfrissing. In mijn laatste post ‘Summer look by Rob Peetom’ hebben jullie mijn nieuwe look gezien. Ik ben er nog steeds helemaal happy mee.
Dinsdag had ik een heerlijke studievrije dag! Die heb ik wel besteed aan het leren, maar het was heerlijk weer, dus ook nog even van de zon genoten.
Woensdag moest ik nogal vroeg op mijn stage zijn – 7:00 – dus ben ik dinsdagavond vroeg op mijn bedje een film gaan kijken. (ik ben de naam vergeten, shame on me!)
Ook was deze week mijn mascara weer op, dus tijd voor een nieuwe. De mascara die ik normaal gesproken heb, was er niet. Het meisje die in de winkel aanwezig was, attendeerde mij op de mascara van ‘ANNAYAKE. Het is een dik borsteltje, en normaal gesproken heb ik altijd een harde borstel. Voor lengte. Dan heb ik van mezelf op zich wel wat lengte, maar ik koos altijd voor mascara mét lengte. Het grappige was, dat ze mij vertelde dat je geen lengte op je wimpers kunt plakken. De lengte creëer je door het effect dat de wimpers door het harde borsteltje langer lijken. Een volume mascara geeft volle wimpers, waardoor het een mooier effect geeft. Weer wat geleerd dus! 🙂 Ik bent trouwens erg tevreden over de mascara. Ik ga proberen als ik de tijd vind binnenkort, een artikel erover schrijven.
Hieronder alvast een foto van de mascara gemaakt met mijn ‘Samsung S3 camera’.

1008347_183815931779873_966931572_o
Altijd als ik dan in de Douglas kom, kan ik het niet laten om weer wat nieuws te kopen. Bij binnenkomst zag ik dus dat er een nieuwe ‘Stylo Eyeshadow’ van ‘Chanel’ is. Ik ben echt verslaafd aan dat soort beauty items , dus kon ik het niet laten. Het klopt dat deze producten die ik aangeschaft heb, wat duurder zijn, maar make-up vind ik wel belangrijk om dat goed te kopen. Ik heb dan liever minder, dan veel.  Ook over de nieuwe ‘Stylo Eyeshadow’ zal ik een artikel schrijven.

Hier alvast een voorproefje van de ‘Stylo Eyeshadow’.

1015120_183816761779790_1428515668_o

Studying and quality time!

Verder was het deze week veel studeren, wat artikelen geschreven en zaterdag ben ik met een vriendinnetje naar Den Haag geweest. We gingen gezellig even stappen. Even al de studiestress vergeten.
In Den Haag aangekomen, ging het ineens behoorlijk regenen. Wij als hele slimme meisjes, hadden natuurlijk gen paraplu bij ons. ZELFS GEEN JAS! Dus, we zijn maar even de Mac ingedoken om te wachten tot de bui voorbij was. Na de bui zijn we ons maar gaan voortzetten richting het plein. Onderweg kwamen we een stel jongens tegen – ik gok zo’n 16/17 jaar. Wij passeerden de jongens netjes, toen één van de jongens het nodig vond om mijn kont aan te raken. Nou, ik dacht echt dat ik zo ongeveer explodeerde. Waar haalt hij het lef vandaan om midden op straat, gewoon echt op straat, dat te doen? Maar goed.
Eenmaal bij de cafeetjes aangekomen, na weer veel te lang te hebben omgelopen,  zijn we maar aan de wijn gegaan. Dat maakte alles wel weer een beetje goed.

1009115_183808891780577_1461252335_o

Blij met mijn nieuwe haartjes!

977854_183808558447277_438200549_oStuderen in de tuin en artikelen schrijven. Voor de afleiding heb ik er maar een lekker theetje bij. Speculaas thee, ZO LEKKER!

1008183_183807978447335_1371288757_oOpmaken voor een avondje stappen in Den Haag.

981741_177599185734881_1052199704_oBorgen kijken op mijn bedje. Echt verslavend, die Deense series.

706229_183808525113947_874753269_oBeauty avondje voor mezelf gecreëerd. Even wat ontspanning tussendoor. En ik had zin in lekker felgroene nagels. Opvallend, love it! 🙂

1014779_183807678447365_1646342435_oGood morning! Zo niet charmant zijn in de ochtend na een avond stappen én zonder make-up. (de avond was wel erg gezellig)

Dit was wel een kijk op de meest interessante bezigheden van mij van afgelopen week. Verder was het zoals jullie zagen en hebben gelezen, gewoon veel studeren. Dat blijft nog wel even de komende twee weken. Daarna mag ik lekker vakantie vieren, en hopelijk over naar mijn examenjaar. DUIMEN DUIMEN DUIMEN!

Ik wens jullie volgende week een fijne en gezellig week!

Liefs

Sanne

9 gedachtes over “Sanne’s diary: Studying, quality time and new beauty items!

Geef een reactie

