Outfits: Sanne her outfit for the night

Hey lieve volgers! Even een korte blogpost tussendoor. Jullie weten al dat ik even echt tijd te kort kom, deze weken. Daarom wil ik met jullie een korte blogpost delen.

slaap_lekker_muurplaktekst

Sanne her outfit for the night

Iedereen heeft toch de voorkeur om lekker te slapen? Of hoe slaap jij het liefst? Is een goede nachtrust dan niet lekkerder in fijne nachtmode?  Zelf voel ik me dan altijd een stuk prettiger om te slapen. Al is het alleen maar voor het gevoel en het idee.
Daarom wil ik met jullie mijn laatste aankoop delen. Normaal gesproken ben ik echt een type voor ‘nachtjurkjes’, maar de laatste tijd ben ik ook wel fan van shortjes om in te slapen. Ik heb dus nu ook een shortje met topje gekocht. Deze wil ik met jullie delen.
(ik wil jullie wel alvast meegeven dat het niet mijn meest leuke foto’s zijn. Ik wilde ze eerst ook niet plaatsen, maar toch ga ik het wel doen. Ik heb alleen geen make-up op, alleen een heel klein beetje mascara, en ik moet weer naar de sportschool, hihi) 

Hier dan toch maar de foto’s. Ik durf het aan – eigenlijk niet, maar ik ga gewoon gek doen.

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSC

SAMSUNG CSCT-shirt: hunkemoller – Shortje : hunkemoller – Sneakers: Frye

Wat vinden jullie van dit setje? Waar slapen jullie het liefst in?

Fijne avond en week nog!

Liefs,
Sanne

6 gedachtes over “Outfits: Sanne her outfit for the night

Geef een reactie

