Sanne’s diary: De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst …

VAKANTIEEE! Ein-de-lijk helemaal klaar met alles. Voor een paar weken dan, maar toch. Even rust. Kan ik me eindelijk gaan voorbereiden op mijn talenreis en op Rome. Heerlijk!
Waar ik even mee wil beginnen, is met sorry te zeggen voor de vertraging van mijn diary. Gisteren heb ik het echt niet gered. Ik moest een tentamen leren en heb verder heel de middag aan het project gewerkt. Nu is alles af, dus kan ik gaan genieten van mijn vrije dagen. Ik beloof ook dat deze week sowieso weer een artikel online komt.

Nu ga ik maar is beginnen met de rest van mijn week door te gaan nemen.

c502de94-5fe9-4356-8689-5776b642021ewallpaper

TMO Modemanagement

TMO is echt een school waar ik me goed voel en ook thuis voel. Zeker toen ik daar weer naartoe ging, voelde het echt weer goed. (ben al eerder daar geweest voor de open dag, dat is alweer een tijdje geleden) Later hier meer over.

Na het gesprek ben ik nog even gezellig gaan dineren met mijn moeder. Het was een gezellig restaurant en het eten was erg goed. (ik had parelhoenfilet, heerlijk!) Als toetje heb ik gekozen voor Baileys, me love it!

1044951_188414214653378_1199154088_nDe Baileys was echt heerlijk. Dat vind ik vaak veel lekkerder dan een heel groot dessert of zo.

Diner, Den Haag en bliksembezoek Ikea

Verder was het deze week vooral nog even doorzetten met leren en vakken afronden. Volgend jaar is mijn afstudeerfase, en daarvoor moet ik wel alle vakken goed hebben afgrond. Dat is gelukkig het geval, dus ik mag beginnen met mijn afstudeerfase. Ik ben echt heel blij daarmee!

Ook was mijn moeder afgelopen week geslaagd voor haar cursus NLP, dus hebben we dat gevierd met een diner.

1014368_513088505407224_1486709303_nGezellig aan het diner met de familie. (niet heel de familie dan)

1048755_188427114652088_723752056_oDit keer toch wel gekozen voor een dessert. We hadden een verrassingsmenu van 3 gangen en dat is dan natuurlijk met dessert. Deze was errugg lekker!

De andere drie dagen dat ik stage had, was het best druk rondom het zomerfeest wat die week heeft plaatsgevonden. Piratenthema, het was een geslaagd feest. Ook ben ik als een piraat geschminkt, maar daar ik heb geen foto van. Misschien maar beter ook! 🙂
Afgelopen week was echt een heel intensieve studieweek, omdat dit ook de laatste was. Vandaag laatste tentamen. Zaterdag wilde ik er echt even uit, en ben daarom naar Den Haag gegaan. Zeker nu met de uitverkoop, kon ik even de stress van me afzetten. Kledingwinkel in en kledingwinkel uit. Geloof me, erg stressverlagend!
Het was gelukkig echt héérlijk weer, dus ook terrasjesweer. De lunch hebben wij daarom ook genuttigd op een gezellig terras bij het Zalmhuys. Goede verse zalm op een knapperig bruin broodje. Toen kónden we ook niet anders dan een lekker wit wijntje erbij nemen.
De dag hebben we afgesloten met een bliksembezoek Ikea. Ik had namelijk nog een kledingrek nodig voor mijn kamer, omdat ik hem een beetje aan het veranderen ben. Ook had ik hem eigenlijk wel nodig, omdat mijn hobby zich inmiddels redelijk heeft uitgebreid.
Maar geloof het of niet, in de Ikea maak je ook echt van alles mee. Ten eerste stonden we al in de rij en kreeg ik het gevoel dat ik voor een attractie in de rij stond. WAT EEN MEGA lANGE RIJ ZEG! Het leek de rij voor de Droomvlucht wel. Voor ons in de rij, stond een vader met een jongetje. We zeiden tegen de man dat er vast alleen mensen kwamen om hier even snel een hapje te eten, waarop de man antwoordde; ‘Ja, wij ook!’ Zo zie je maar. Een belevenis op zich, in eigen land.
Het bliksembezoek was trouwens wel geslaagd, want ik heb mijn kledingrek!

1063743_188475717980561_1065079767_oEen lekker knapperig broodje bij het ‘Zalmhuys’.

1040216_188414174653382_1071636497_oGenieten van het zonnetje en de lunch.

1052717_188413711320095_1134294670_oIn de Ikea aan de Zweedse balletjes!

1052910_188413854653414_2010581533_oMijn kamertje ziet er weer uit als nieuw. Erg blij met mijn kledingrek!

1015823_188413344653465_753693262_oMijn inloopkast. Misschien wel leuk om aan jullie te laten zien.

Ik heb afgelopen week wat minder tijd gehad om foto’s te maken door de laatste loodjes, maar toch heb ik nog wel wat gemaakt voor in de diary. Ik hoop dat jullie het weer leuke foto’s vinden!

PS. Houd morgen mijn website/blog in de gaten. Morgen komt er nog een artikel van mijn gastblogger online.

Hebben jullie ook een fijne week gehad?

Liefs,
Sanne

2 gedachtes over “Sanne’s diary: De laatste loodjes wegen altijd het zwaarst …

Geef een reactie

