Gastbloggen: Girls just wanna have fun!

Het leven is een feest!

Hoe zie jij het leven? Is jouw glas altijd halfvol of is jouw glas altijd halfleeg? Zie je vaak het positieve of het negatieve ergens van in?
Myrna maakt van haar studie een feestje en probeert het positieve ervan in te zien. Het kan namelijk ook een feest zijn! Myrna zegt: ‘Eigenlijk is negatief en positief in het leven altijd in evenwicht!’
Benieuwd hoe zij dit bedoelt? Lees dan haar blog!

myphoto(73)Het leven is een feest.  De afgelopen week besefte ik weer hoe lief mijn vriendinnen zijn, dat mijn vakantiebaantje bij de Albert Heijn – zeker op roze zaterdag – best wel leuk is voor een paar uurtjes achter elkaar. En dat zomervakantie hebben ondanks dat de zon vermist is, heel erg fijn is! Mijn toetsweek is afgelopen! Wegens alle drukte en stress van de afgelopen 2 maanden is hij niet heel erg goed gegaan, maar nog steeds goed genoeg om over te gaan met zevens en achten. En oké, één 3 voor rekenen. Ook hoef ik mij niet meer druk te maken over een stageplek voor het 2e leerjaar. Want sinds april weet ik dat ik van september tot en met december stage ga lopen op Terschelling. Studeren is ook wel een beetje een feest!
En ondanks dat ik eigenlijk bijna blut ben door een salarisfoutje, heb ik toch heerlijk wat kunnen halen bij ‘Yves Rocher‘. Mijn favoriete beautywinkel.

De douchegel van de ‘Jardins du monde’-lijn. Die vind ik echt geweldig! Van de week heb ik er een in de geur sinaasappel  opgemaakt en heb ik er twee bijgehaald. Een met lotusbloem uit Laos en een andere met Limoen uit Mexico.
Verder vind ik het wenkbrauwpotlood ook erg fijn en was die 50% afgeprijsd, dus besloot ik er een extra te halen. Het leven is weer een groot feest. Ook met weinig geld. images

Verder ga ik aankomende 2 weken veel leuke dingen doen waaronder 2 keer uit eten. Een keer naar de ‘Ouzero’ met mijn vader om Griekse ‘mezedes’ te eten en ouzo te drinken. De andere keer naar de tapasbar met klasgenootjes van de middelbare school om natuurlijk Spaanse tapas te eten en sangria te drinken. Ook gaat mijn nichtje in augustus 2 jaar naar Costa Rica om daar aan het ‘United World College‘ haar VWO af te maken en daarom geeft zij een afscheidsfeest waar ik natuurlijk ook bij ben.
Eigenlijk is negatief en positief in het leven altijd in evenwicht. Alleen merk je het soms niet, omdat het ene sterker aanwezig is dan het ander. Het leven is voor mij op dit moment ondanks mijn pijnlijke keel, een groot feest!

Hoe maak jij het leven leuk?

Myrna

5 gedachtes over “Gastbloggen: Girls just wanna have fun!

Geef een reactie

