Personal updates: Thoughts, hollidays and other stuf..

VAKANTIE VAKANTIE VAKANTIE!!! Ah, serieus, ik ben nog nooit zo blij geweest als gistermiddag! De vakantie brak ein-de-lijk aan. Eindelijk niet meer elke avond tot 23:00/00:00 blokken, eindelijk niet meer héél het weekend leren. Eindelijk niet meer zes uur lang in mijn studeerkamer zo ongeveer claustrofobisch worden. HEERLIJK! Voor de komende acht weken even helemaal niet meer aan studie denken.. Wat ik wel supertof vind, is dat ik ZONDER onvoldoendes over ben naar mijn examenfase. Ik ben zó ontzettend blij! Voorlopig ook even geen woord meer over studie en studeren. Behalve dan mijn talenreis die volgende week vrijdag van start gaat, maar daar heb ik superveel zin in!

In dit artikel wil ik met jullie mijn plannen voor de zomervakantie delen! Er is echt zoveel wat ik allemaal wil gaan doen deze komende weken. Hieronder een leuk – hoop ik – overzicht met mijn activiteiten voor de komende tijd.

·        Mijn goede voornemens waarmaken deze komende acht weken.

·        Vooral héél véél genieten! Vanavond heb ik mijn vakantie officieel ingeluid met een diner in Kijkduin. Ik ben al heel lang niet meer ouderwets met mijn oma weggeweest.(dit goede voornemen valt hieronder. Quality Time with grandma!)

1014647_190028424491957_106793630_o

·        Wel ga ik de BSO kindjes van mijn groep heel erg missen. Gisteren afscheid genomen en daar ben ik erg slecht in. (ben nogal een sentimenteel persoon en dan heb je dit soort mankementen…) Collega’s ga ik uiteraard ook missen. In de vakantie ga ik daarom sowieso mee met een aantal uitstapjes.

·        Morgenmiddag lunchen met familie!

·        Zondagavond Quality Time met een lief vriendinnetje die ik door alle drukte rondom studie lang niet meer heb gezien. (goed voornemen nummer twee: Quality Time with friends! A lot of Quality Time with my friends.I Missed them!

1005048_184608598367273_2093898718_n

·        Een lijstje – een lijstje? Een lijst maken voor Engeland. Ik ga drie weken op talenreis en ik mag maar één koffer meenemen. Als je mij kent, weet je al dat ik alleen voor een weekend al een mega koffer meeneem. Laat staan voor DRIE WEKEN! Gosh, dat wordt echt een regelrecht drama. Ik zie er de lol maar van in.

·        Aanstaande vrijdag begint mijn reis naar Engeland – Cambridge. Echt heel veel zin in. Werken aan mijn Engels – wil de taal vloeiend kunnen spreken – en uiteraard ook veel genieten daar. Gaat helemaal goed komen, denk ik!

·        Vooral heel veel op terrasjes zitten met vrienden en een wijntje in de hand. Ik vind dat heerlijk. Helemaal niks moeten en gewoon lekker ontspannen.

·        Ontzettend blij zijn met dit weer. Ik kan ein-de-lijk mijn groene shortje aan met daaronder mijn groene hakken van ‘Steven by Steve Madden’. Me is happy.

1008356_186056324889167_1282842061_o

·        Met een vriendinnetje naar Soestduinen. Samen genieten van onze vrije tijd en heerlijk bijkletsen!

·        Naar Rome!!! 19 augustus ga ik acht dagen naar Rome. We zitten vlakbij de Trevi fontein, dus middenin al de drukte. Ik ga daar vooral héél bruin worden, veel winkelen!!, terrasjes (als je Sanne kent, is het eerste woord wat in je opkomt; terrasjes!) en ’s avonds lekker dineren. Oh, als ik eraan denk…Can’t wait.

·        Veel boeken lezen. Ik heb eindelijk de tijd om mijn hele boekenkast is uit te pluizen en te gaan lezen.

·        Borgen deel drie kijken. Het derde deel is uit, dus dat wordt na Engeland afzonderen en Borgen  kijken. Nu al zin in.

·        Veel jurkjes dragen met daaronder mijn sandalen met hoge hak. Ah, ik houd van de zomer!

·        Italiaanse ijsjes eten!

·        Veel sporten, als je het puntje hierboven leest, moet dat ijsje er natuurlijk wel weer “afgesport” worden. Nee hoor, maar goed op mijn lichaam letten, dat vind ik belangrijk.

·        CUPCAKESSS! Ik ben verslaafd aan bakken. Vooral cupcakes. Heb een hele kast vol met van alles om cupcakes te kunnen bakken.

In hoofdlijnen mijn planning voor de zomervakantie. Wat gaan jullie doen in de zomervakantie?

 

Liefs,
Sanne

6 gedachtes over “Personal updates: Thoughts, hollidays and other stuf..

  1. Pingback: Sanne’s diary: Systems, problems with my samsung and dinners. |

Geef een reactie

