Sanne’s diary: Systems, problems with my samsung and dinners.

Diary 16! Yeeeeeh!

In de zon onder de parasol, typ ik nu mijn zestiende diary. Wát gaat dat snel zeg! Ik weet nog wel toen ik mijn eerste diary aan het typen was, dat het echt even wennen was. Ik wist écht niet hoe ik moest beginnen. Heb het denk ik wel vijf keer overnieuw gedaan. In een andere volgorde, op een andere manier, meer foto’s, minder foto’s, bla bla bla.

1044823_517785798270828_1064028365_n

Holidays ….

Deze week was mijn laatste stageweek, heb ik afscheid genomen van die lieve kindjes – die ik af en toe nog wel is zie hoor – en heb ik ein-de-lijk vakantie! Officieel over naar je examenfase voelt echt heel goed! Heerlijk gevoel die vrijheid!

De vakantie heb ik vrijdagavond ingeluid met een diner en een drankje in Kijkduin, met mijn oma. Het was een gezellige avond, weer heel ouderwets. Dit is één van de goede voornemens die ik wil waarmaken binnen deze acht weken. (gelukt!)  Dit heb ik ook al met jullie gedeeld in mijn vorige blog. ‘Thoughts, holliday and other stuf’

1052290_190853147742818_209367590_oGa de kids missen!

1014647_190028424491957_106793630_oTussendoor even lachen naar het vogeltje!

Lunch and cupcakes

Zondagmiddag had ik een lunchafspraak met familie. Ik dacht; Mooie gelegenheid om mijn nieuwe roze jurkje aan te trekken. Zo gezegd zo gedaan.
De lunch verliep erg gezellig en het eten was lekker. Wel was het zo dat de tafels vrij klein waren, maar met een beetje passen en meten, ging het goed.
Tot plotseling tijdens de lunch mijn bord omkiepte. Álles, echt letterlijk alles, viel op mijn roze jurk. In de eerste instantie was ik te perplex om te reageren, ik was volgens mij even van de wereld.
Het is nu nog niet uit mijn jurk, dus ik ga hem naar de wasserette brengen. Ik hoop echt zo dat hun het er wel uit krijgen. Het was serieus de eerste keer dat ik hem droeg. Hoe bedoel je blonde actie??

1069242_190854194409380_1079693046_nToch nog een herinnering aan mijn jurkje. *snik snik*

Ook was het deze week echt superlekker weer, waardoor ik veel in de zon heb gezeten. Een beetje kleur creëren, kan geen kwaad! Met een boek of een tijdschrift in de zon, vind ik ontspannend en kan ik even goed uitrusten van al de stress van afgelopen weken.
ENNNN, CUPCAKEEEES! Één van mijn hobby’s, is bakken. Van taarten tot cakejes. Lekker creatief nieuwe ideeën verzinnen.
Daarom heb ik de eerste week van de vakantie, ook cupcakes gemaakt. Dit keer met een frambozen-topping. Erg lekker!
Naast de relax-modus in de tuin, ben ik nog met studiegenootjes gaan eten en  zijn we nog naar Havana – een strandtent- geweest. Hier hebben we nog een drankje gedaan. Het was een succes!

1048492_190854871075979_210451615_oIk krijg al een beetje kleur. JEEJ!

 1040408_190855247742608_155265970_oDe uiteindelijke creatie van mijn bakkunsten.

Problems with my phone

‘Mam, mijn samsung is al zo’n lange tijd traag. Ik moet nu echt maar is langs de Vodafone winkel gaan.’
Ik langs de Vodafone winkel gelopen, is het eerst al zo dat hij geen aandacht voor mijn samsung heeft, maar voor mij. Ik vind het best een aardige jongen, als hij maar mijn telefoon weer aan de praat krijgt. Mijn internet is namelijk al echt heel lang, een soort van niet-werkend. Met andere woorden: héél traag dus! *telefoon uit- en aangezet* – geen effect.
Na een paar weken kom ik weer terug, stopt hij een nieuwe simkaart in mijn telefoon. Vreemde aanpak, maar misschien helpt het. Niet dus! Hij is nog steeds langzaam. Zegt de jongen tegen mij: ‘Ik moet hem voor je opsturen. Dan ben je hem 5 tot 10 werkdagen kwijt!’ WHUTTT??! Niet echt heel erg tof.
Eindconclusie: ben ik met een paar meiden wat drinken, krijgt iemand mijn telefoon weer aan de praat, internet werkt weer gewoon op normale snelheid. Schijnen mijn instellingen verkeerd te hebben gestaan. Wáárom ziet die jongen van de Vodafone winkel niet dat mijn instellingen verkeerd staan? Dit bewijst toch juist dat de vakkundigheid niet heel erg hoog in het vaandel staat?

Maar goed, me is happy! Mijn samsung werkt weer zoals hij het hoort te doen. Kan hij gelukkig mee naar Engeland.
Over Engeland gesproken, dat is vrijdag al! Echt waar, de tijd vliegt! Aanstaande vrijdag start mijn talenreis in Cambridge voor drie weken. Ik heb echt wel zin en ben erg benieuwd! J
Ik verblijf daar in een appartement en ga naast aan mijn Engels werken, ook heel veel genieten en plezier maken. Ik houd jullie uiteraard op de hoogte via mijn blog. So, stay tuned guyz!

Waarom ik mijn blog op dinsdag online zet, en niet op zondag? Dat komt omdat ik afgelopen twee dagen ruzie had met het systeem. Mijn blog kwam maar niet online. Maandag weer geprobeerd, nog niet.
Vandaar dat mijn diary later is dan anders. Sorry hiervoor!

Hier wil ik dan ook mijn diary mee afsluiten. Ik ga namelijk vanavond een tweede poging wagen om bij te kletsen met een vriendinnetje. Zondag was de eerste poging en die duurde totaal maar twee uur. Niet heel lang dus. Vanavond poging twee om diepgaande gesprekken te voeren en lol te hebben.

Gaan jullie nog op vakantie en zo ja, waarheen?

Liefs,
Sanne

6 gedachtes over “Sanne’s diary: Systems, problems with my samsung and dinners.

Geef een reactie

