Stijltips: Zomerartikel, verschillende soorten zomeroutfits.

Stijltips voor de zomer

SONY DSC

In de zomer dragen we allemaal het liefst zo min mogelijk kleding. Als de zon schijnt, dan willen we allemaal graag een kleurtje krijgen, toch? Er zijn een aantal dagen dat het wat minder weer is. (kijk wat we dit jaar al aan slecht weer hebben gehad in de zomer)
Om toch met wat minder goed weer leuk voor de dag te komen, zijn er genoeg verschillende soorten kleding en stijlen die jij kunt dragen.
Je kunt een dunne blazer dragen met een jeans, maar je kunt ook een jurkje dragen. Met of zonder panty -in de zomer hopen we natuurlijk toch wel zonder panty.
In bladen en op internet kom je genoeg trends tegen van de zomer 2013. Ik heb het internet regelmatig afgestruind en er zijn echt ont-zet-tend veel artikelen over de laatste mode te vinden.
Ik zal een aantal modetrends van de zomer 2013 beschrijven die mijn aandacht trekken.

De maxi dress

maxi-dressbron

Na het lezen van het eerste artikel en ook het zien van deze jurk, had ik mijn twijfels. Ook vooral om het zoals de naam -maxi dress- het al zegt, lang is. Dan houd ik van nature wel van lange jurken, alleen zie je bij deze jurken niet heel veel van je figuur. Dat was ook de eerste gedachte die in mij opkwam. ‘En je figuur dan?
Veel mensen willen juist graag hun figuur laten zien en door zo’n maxi dress te dragen, wijk je daar juist vanaf.
Wel wilde ik de jurk graag passen. Ik wilde weten waarom iedereen zo enthousiast is over deze veelbesproken lange jurk. Ik heb dan niet meteen de langste gepast, maar wel een langere jurk dan ik normaal gesproken draag. De jurk stond mij erg goed en ook met een riem, kan ik mijn figuur net wat beter laten uitkomen.
Uiteindelijk heb ik dus verkeerd geoordeeld over deze jurk. Misschien in de toekomst zal ik nog is gaan kijken voor een langere versie.

Shortjes

1008356_186056324889167_1282842061_o

Die zie je in de zomer écht overal. Of je nu in de stad loopt, aan het zwembad zit of gewoon in de tuin met een boek. Shortjes zijn écht  het mode item met mooi weer.

Daar ben ik het ook 100% mee eens. Zelf ben ik ook echt een ‘shortjes-drager’. Ik heb ze daarom ook in allerlei verschillende kleuren en modellen. Ik vind het ook echt super vrouwelijk en sexy staan.
Je hebt ze ook in een sportmodel. Zelf heb ik die ook. Dan draag ik hem in de zomer met een bikini top erboven.
Zelf combineer ik de shortjes verschillend. Ligt ook aan het model. Vaak met een blouse, maar een topje of shirt staat ook goed. Als het shortje maar mooi uitkomt.

Leer dragen in de zomer?

m1nxecsc8ro5

Dit artikel over ‘leer dragen in de zomer’, kwam ik tegen op ‘styletoday.nl‘.
Het viel mij meteen op, omdat ik zelf ook graag leren rok- en jurkjes draag. Ik vind dat heel mooi staan en het zit heerlijk. Ik vind daarnaast ook dat zij echt een ge-wel-dige stijl heeft. De combinatie die zij daar maakt, zou ik ook zo doen.
Vooral ook die tas erbij vind ik supergaaf staan. Het geeft een heel mooi accent weer, omdat je verder de rustige kleuren zwart en wit met elkaar combineert. Daarom viel dit artikel mij meteen op. Echt een supergave outfit!!

Warme kleuren en jurkjes

SONY DSC

Warme kleuren kom je ook vaak tegen in de zomer. Hiermee bedoel ik dan vooral de lichte kleuren. Zoals beige, wit, strepen, lila etc. Ook zie je veel bloemen en kom je transparant weer tegen.
Lichte kleuren vind ik altijd heel mooi staan in de zomer met een klein beetje make-up. Blush, mascara en klaar. In de zomer is lichte make-up mooier dan donkere make-up. (een dun lijntje boven je oog, vind ik wel mooi staan)
In principe kom je vaak verschillende soorten jurkjes tegen. Zoals ook de maxi dress. Daarnaast heb ik in veel verschillende soorten winkels groene tropische jurkjes gespot. Groen vind ik sowieso al een mooie kleur en dan in de zomer als jurkje, staat heel gaaf.

Nu hebben jullie een aan trends gezien die mijn aandacht trekken. Dit zijn lang niet alle trends, daarom wil ik hier binnen nu en twee weken, nog een keer op terugkomen.
Hieronder toon ik nog een aantal foto’s van mij in stijlen die ik zelf heel erg leuk vind en waar ik me ook lekker in voel.

Beige blazer met print top!

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

Tropisch groen zomerjurkje en maxi dress

SONY DSC

SONY DSC

SAMSUNG CSC

Dit is het eerste deel van mijn zomerartikel over verschillende zomerstijlen. Binnen nu en twee weken komt er nog een deel twee online. So stay tuned guyz!

Liefs,
Sanne

 

12 gedachtes over “Stijltips: Zomerartikel, verschillende soorten zomeroutfits.

  1. Pingback: Sanne’s diary: TMO Modemanagement, shooten and free time. |

  2. Pingback: Stijltips: Zomerartikel, verschillende soorten zomeroutfits deel 2 |

Geef een reactie

