Sanne’s diary: ‘Past is not a good place to stay’ en mijn zomerstop!

De diary is een dag vertraagd, omdat ik plotseling best wel een druk weekend heb gehad. Ook heb ik mijn zomerartikel nog online moeten zetten en daarvoor foto’s moeten maken. Daarom redde ik het niet om het zomerartikel vrijdag online te krijgen en mijn diary zondag. Sorry hiervoor!

tumblr_mpv74p5WIf1qcudcxo1_500

Je hebt wel is van die momenten wanneer je wat meer vrije tijd hebt, dat je gaat nadenken over je verleden. Kennen jullie dat? Dat je gaat nadenken over de dingen die je hebt meegemaakt in het leven. Over situaties en ervaringen die je sterker hebben gemaakt, maar ook ervaringen die zijn blijven hangen omdat het een moeilijke fase is geweest in je leven.
Ik denk niet dat het verkeerd is dat je wel is stil staat bij ervaringen en situaties die je hebt meegemaakt in je leven. Je bent er tenslotte sterker door geworden. Door elke ervaring word je wel sterker, of het nu een positieve of negatieve ervaring is geweest. Je groeit en ontwikkelt je daardoor. Je leert van je misstappen of juist van de stappen die heel erg waardevol zijn geweest.
In deze week dat ik vrij ben geweest en even helemaal niks hoefde, heb ik nagedacht over hoe ik vroeger was en hoe ik nu ben. Ik ben zó erg veranderd als persoon. Ik merk ook echt dat ik de afgelopen jaren ben gegroeid en ontwikkeld tot een zelfstandig en uniek persoon. Ik weet nu wat ik wil in het leven en wat mij gelukkig maakt.
Ook merk ik nu pas dat ik de dood van mijn stiefvader en mijn opa beter kan accepteren. Dat heeft toch wel een tijdje geduurd. (toen mijn stiefvader aan kanker overleed was ik trouwens 14 jaar en mijn opa is een jaar geleden overleden)
Ze waren allebei heel erg belangrijk voor mij, en ik denk dat dat de reden is waarom ik het eerst niet kon accepteren..

Zware gedachten hè, voor een diary. Ik zal nu ook maar overgaan naar wat ik afgelopen week heb gedaan.
Zoals ik al vertelde, heb ik deze week een lekkere rustige week gehad waarin ik bijna niets heb gedaan. Ik had even zin in helemaal niks doen en bijkomen van alle drukke dagen.
Maandagavond met vriendinnetjes een drankje gedaan in de stad, dinsdag met een vriendinnetje naar Amsterdam geweest. ‘Westcord Fashion Hotel‘. Het was echt een heerlijk hotel. Ook de fashion die in het design van het hotel verwerkt is, vind ik heel gaaf. Er stonden veel paspoppen en ook de inrichting is gebaseerd op fashion. Als je van fashion houdt, echt een aanrader om daar is heen te gaan.
Eerst waren we van plan om ’s avonds de stad in te gaan, maar uiteindelijk is het de sauna, dineren in het hotel en daarna richting de skybar voor een drankje, geworden. Gewoon lekker helemaal niks. In de middag hebben we de hele middag aan het zwembad magazines gelezen en in de sauna geweest. Heerlijk!
En verder.. heel rustig aangedaan, hehe. O ja, vrijdag ben ik ook nog even naar de stad geweest en ’s avonds gaan dineren met vrienden.
Zondag is het een wederom een rustige zondag, maar wel moet ik mijn koffer voor Rome inpakken en ga ik een beetje bloggen en aan mijn website werken.

Hieronder de foto’s van deze week. De foto’s heb ik gemaakt met mijn Samsung SIII camera. Tegenwoordig probeer ik ook mijn diary en Instagram met elkaar te combineren. Ik probeer daar dus ook meer foto’s op te zetten. Als je het leuk vindt om mij ook daar te volgen, join the club! Morewithfashion is mijn profielnaam op Instagram.

1102522_203677326460400_1552174427_oHeerlijk wijntje.

1174719_203679359793530_435030860_nIn de stad tijdens een kopje koffie las ik een tijdschrift en toen kwam ik lekkere recepten tegen. Foto! 🙂

20130813_143547Super lekker broodje in het ‘Westcord Fashion Hotel’.

IMG-20130813-WA0010Mijn Diner; zeewolf met ovenaardappeltjes.

IMG-20130813-WA0009Cheers!

20130813_150204De kamer van het ‘Westcord Fashion Hotel’. Hele fijne kamer en een leuk interieur. Fashion concepten komen echt terug.

IMG-20130813-WA0011De paspoppen komen goed terug in het hotel.

25ac1b5c068011e3ad1322000a9e28e6_7De stad in. Staat dit…?

ccdff9aa068211e3b6fe22000a9f12db_7Even een betere foto.. Ik geloof dat ik wel redelijk ben geslaagd..

ac099d5a081f11e382c522000a1fa433_7Mijn eigen visitekaartje!

1148745_203678293126970_270425703_nNieuwe mascara. De nieuwe van Chanel, ik vind hem heel fijn. (Sorry voor de vreemde foto!;p)

11184_203678389793627_1702878475_nWijntje. (mét mijn nieuwe mascara, hihi)

SONY DSCShooten voor mijn zomerartikel...’Haar, ga is naar achteren…’

Dit was de diary weer voor deze week. Ik moet jullie wel vertellen dat ik tijdelijk een zomerstop ga inlassen. Deze zomerstop is dan voor mijn blog en website. Ik gok dat de zomerstop rond de tien dagen zal zijn. Na tien dagen ga ik weer lekker actief bloggen!
So….Ik spreek jullie wel over tien dagen, fijne vakantie nog lieve volgers! Gaan jullie nog wat leuks doen?

images

Liefs,
Sanne

12 gedachtes over “Sanne’s diary: ‘Past is not a good place to stay’ en mijn zomerstop!

  1. Dat ziet er als een goddelijk broodje uit! Leuke activiteiten heb je gedaan en je kunt veel ontdekken door zelfreflectie. Iedereen verandert en alles rond iedereen ook… Leuk hoe je de verschillende stijlen in je outfit hebt gecombineerd en mooi truitje!

  2. Wat een leuke blog heb je! Ik kwam hem via een andere blog tegen. Leuk die persoonlijke twist! ik wil je graag volgen via bloglovin maar dat lukt mij niet, kan dat? Mijn blog is: vintageenbeauty.com Momenteel ben ik daarnaast bezig om voor mezelf te beginnen met iets heel anders, het begeleiden van mensen/ coaching. I love it. Ben benieuwd wat je van mijn blog vind. groetjes. Kim

    • Ja-haa.. Ik heb wel Bloglovin’, alleen ik weet niet goed hoe en wat.. Iets met codes toch? Misschien kan jij me wegwijs maken daar. *blond* (niet met alles hoor, maar wel met dat!)

      En leuk! Ik ga als ik het weekend tijd heb -heb het best druk- even rustig naar je blog kijken! 🙂
      En thanks voor je complimenten, leuk om te horen dat mensen het leuk vinden.

Geef een reactie

