Personal updates: Mijn nonchalante vakantie-look

Jaaaaa! Ik ben weer terug in bloggersland. Het heeft even een aantal dagen geduurd, maar ik had het even nodig.
In de dagen dat ik even afwezig ben geweest, heb ik hele leuke dingen gedaan. Ik ben acht dagen naar Rome geweest en heb de andere week ook veel leuke dingen gedaan zoals openlucht bioscoop, gewinkeld, cultuur en gewoon lekker bijgekomen. Had ik echt even nodig voor het drukke afstuderen weer gaat beginnen. En die tijd is helaas nu toch écht aangebroken. Het zal daarom ook veel studeren en wat minder bloggen worden. Hierover komt nog een artikel online. Don’t worry!

Dit is trouwens ook geen standaard ‘Sanne’s diary’ , maar een personal update. Ik ga jullie eens meenemen in mijn nonchalante vakantie-look. In de vakantie ben ik namelijk altijd wat relaxter en nonchalanter dan in het dagelijks leven. Dat heeft -denk ik- wel een meerderheid van de mensen. Toch vind ik het leuk om aan jullie mijn nonchalante kant te laten zien.
In de vakantie voel ik me altijd heel erg relaxed en ben ik wat makkelijker qua uiterlijk dan in het dagelijks leven. (niet dat ik nou superveel make-up draag hoor, maar ben wel met kleding bezig.) Tijdens de vakantie voel ik me wat nonchalanter en kleed ik me hier ook naar.

go-back-to-being-me

Ik hoop dat jullie het leuk vinden. Als het een beetje geslaagd is, dan zal ik dit vaker proberen te gaan doen voor jullie.
Ik ben stiekem ook wel een beetje benieuwd of jullie het verschil zien.

Hieronder dan de foto’s van mij in mijn vakantie-look. Dit zijn zowel foto’s van afgelopen vakantie in Rome als in eerdere vakanties.

SAMSUNG CSCStraten van het schattige en charmante Italia.

SAMSUNG CSC Everything is green. Hou van deze foto! Foto is gemaakt in Rome.

1209174_205918742902925_352253604_nRoma.

SAMSUNG CSCParkietjes! 🙂

1236510_206735402821259_316054371_n kopieMuziek in de open lucht. Rome. We waren wat vroeger, de andere stoelen raken nog bezet.

SAMSUNG CSCDineren. Nee, zo kijk ik niet. Ben druk bezig met mijn klemmetje… Rome.

SAMSUNG CSCSpaanse trappen in Italia. With my mother.

SAMSUNG CSCColosseum in Rome.

SONY DSC‘Terrassen’ in het mooie Valencia.

SONY DSCValencia. Valencia was trouwens vorig jaar.SONY DSCI got a flower, hihi. Foto is gemaakt in Valencia.

  SONY DSCHet prachtige stadje Saint Malo. Ben echt verliefd geworden op die stad. Jaar geleden.

SONY DSCSaint Malo.

P1020174 kopieSaint Malo.

Dit waren de foto’s van mijn nonchalante vakantie-look. Ik ben erg benieuwd naar wat jullie van dit soort artikelen vinden. Heb het nog niet eerder gedaan, dus het is ook wel een klein beetje spannend. Je laat toch ook wel een andere kant van jezelf zien.. Hihi!

Fijne avond nog! En houd mijn blog in de gaten. Deze week komt er nog een outfit-post online.

Liefs,
Sanne

12 gedachtes over “Personal updates: Mijn nonchalante vakantie-look

Geef een reactie

