Outfits: Mijn zwarte skinny van Vanilia met leer

De zwarte skinny basic broek. Kunnen we er nog zonder dit basic-item? Ik vind van niet! Met een zwarte skinny basic broek, kun je echt alle kanten op. Je kunt er een nette bloes op met een blazer, maar je kunt ook een stoer jasje dragen op de zwarte basic broek.
Zelf heb ik meerdere zwarte broeken in de kast, maar mijn favoriet is toch echt de zwarte skinny van Vanilia. Deze broek is net wat aparter door het leer aan de onderkant. Ook is het zo dat deze broek je benen accentueert, waardoor ze slanker lijken.

Binnenkort komt hier een artikel over online. Nu alvast een voorproefje met de eerste twee foto’s. Chique of toch liever wat stoerder?

SONY DSCDe wat chiquere combinatie.

SONY DSCDe wat stoerdere outfit.

Outfit 1:
Blazer: G-star
Trui: Mango
Skinny: Vanilia
Schoenen: Carvela (Italiaans merk)

Outfit 2:
Jasje: Dolce Vita
Topje: Espresso
Skinny: Vanilia

Wanneer deze outfit-post online komt, ga ik meer in op de stijlen en op de zwarte basis broek.
Wat vind je verder van deze outfits en welke heeft jouw voorkeur?

Liefs,
Sanne

8 gedachtes over “Outfits: Mijn zwarte skinny van Vanilia met leer

Geef een reactie

