Sanne’s diary: ‘Find the motivation to start!’

Mijn ogen springen zo wat uit hun kassen, ik heb vierkante ogen na zes uur lang aan mijn afstudeerproject werken, én toch ga ik nog even vol enthousiasme een diary voor jullie schrijven. That’s the spirit of a blogger! 🙂
Eigenlijk was dit niet echt een bijzondere week. Ik kreeg mijn examenproject in handen en verder ben ik deze week misselijk thuis gebleven. Woensdag, donderdag en vrijdag was ik echt heel erg misselijk, te misselijk om wat nuttigs te doen.
Wel ben ik -na een heel weekend- goed gevorderd met mijn examenproject. Tweede week van december moet het klaar zijn om te kunnen afstuderen. In plaats van februari dus maar de tijd tot december. HELP! Wel heb ik echt ontzettend zin om lekker te gaan knallen en deze studie goed af te sluiten.
Het weekend voelde ik me een heel klein beetje beter en toen ben ik naar het Oude Luxor geweest met een lief vriendinnetje. Naar de parodie 50 tinten! Echt té hilarisch voor woorden. Ik wist ook niet wat ik moest verwachten. Synoniem aan het boek, of juist het tegenovergestelde? Conclusie: allebei een beetje. Het is heel leuk nagespeeld en de mannelijke innerlijke godin is té leuk nagespeeld. De avond was het waard.

8439539375_cb7e8b3c04_zHelemaal waar. Wanneer je iets wilt, kan je het!

Ik heb daarom ook niet heel erg veel foto’s voor jullie, maar wel een aantal.
Trouwens, ik heb nog een nieuwtje.. Jullie hebben al kennis kunnen maken met mijn gastblogger Myrna. (zij schrijft om de week een artikel voor mij) Dit blijft zij doen, alleen is zij sinds deze week ook vaste blogger geworden voor morewithfashion.
Dat betekent dat zij gewoon een artikel om de week blijft schrijven, maar dan voor vast. De reden waarom ik dit doe? Zij heeft andere ideeën, andere interesses. Dit zorgt dan weer voor variatie wat ik belangrijk vind op morewithfashion. Er zijn namelijk genoeg fashion- en lifestylebloggers, en om dan op te vallen, zal je jezelf moeten onderscheiden. Blijven onderscheiden.
Variatie op een website vind ik belangrijk, met name voor mijn lezers/volgers. Door variatie bereik je een grotere doelgroep en het blijft inspirerend en vernieuwend. Ook voor mij is het elke keer weer een leuke verrassing wat voor leuk, interessant, hilarisch of inspirerend stuk Myrna weer in elkaar heeft geflanst.
Daarom stel ik jullie voor: Myrna, vaste blogger van morewithfashion, mijn site. Superleuk! 

Ook heb ik sinds gisteren een nieuwe herfst-layout. Die andere was heel erg fleurig en die tijd is helaas weer een beetje over. Wat vinden jullie van mijn nieuwe layout?

Dan gaan nu we op naar de paar foto’s van deze week. De foto’s zijn gemaakt met mijn Samsung S III camera.

cropped-myphoto97.jpgMijn nieuwe herfst-layout! Hoe vinden jullie hem? 🙂

1234255_211944668966999_985332821_nOok ik kijk Goede tijden, Slechte tijden. Altijd toch wel spannend.

1240647_211944558967010_310522585_nHeerlijk fris en schoon bedje. Me love it!

1239737_211947648966701_1686363648_nNa je zo beroerd te hebben gevoeld, is het fijn je weer een beetje kunnen opfrissen en haartjes weer in model brengen.

1238020_211944985633634_53033756_nWat doe ik aan naar 50 tinten? Gekozen voor een rokje..

599671_609165305803075_605625553_nGezellig!

Dit waren mijn foto’s voor deze keer. Sorry voor de weinige foto’s! Ik wens jullie nog een hele toffe, gezellige en relaxte zondagavond toe, lieve volgers! 

Liefs,
Sanne

11 gedachtes over “Sanne’s diary: ‘Find the motivation to start!’

  1. Even gas geven en dan op weg naar een nieuw uitdaging! Maak het niet te gek en neem ook tijd voor jezelf met leuke dingen doen, succes met je afstudeeropdracht . Groet arno

Geef een reactie

