Inspiration: Samenwerking Marc O’Polo en fashion-blogster Garance Doré

Bio capsule collectie van Garance Doré

WEB-ART-PRINT-GARANCE-DORE-the-one

Op zoek naar een nieuw shirt. Dat is het idee waarmee ik de Bijenkorf in Amsterdam ben in gelopen.
Het was de dag dat ik samen met een vriendin Amsterdam weer eens “opnieuw” wilde gaan ontdekken. Waarom een nieuw T-shirt? Omdat de andere onder de koffie zat vanwege een ik-dacht-dat-mijn-tas-wel-achter-de-koffie-kon-staan-ongelukje. Natuurlijk was dit totaal onhandig, want toen de trein zich in beweging zette, viel Sanne’s tas naar voren en gooide de koffie om. Mijn vriendin zat precies aan de juiste kant, waardoor ik maar een klein beetje koffie over mij heen kreeg en zij bijna de hele beker.

Dit is dus de de reden dat het tijd is voor een bezoek aan de Bijenkorf. Ik ben maar meteen naar het Marc O’Polo-hoekje gelopen. Die heeft namelijk vaak mijn voorkeur.
Eenmaal aangekomen zag ik meteen een heel nieuw soort stijl. Een ‘Française avec style’. T-shirt met de tekst Vogue’s Fashion Night Out erop, sweaters met op de voorkant een pop afgebeeld. T-shirt met de tekst ‘Style is the way you look at life’
Het trok meteen mijn aandacht. Deze nieuwe collectie is een samenwerking met de fashion-blogster, illustratice en stijlicoon Garance Doré. De T-shirts en sweatshirts zijn gemaakt van biologisch katoen.
Ik kon het dan ook niet weerstaan om een T-shirt mee te nemen. Het shirt dat ik heb meegenomen, is de bordeaux rode met de tekst ‘Style is the way you look at things’. Een tekst wat echt Sanne is, en ook de kleur vind ik heel mooi.
Naast dit T-shirt staan de volgende shirts en sweater nog op mijn whislist!

mop_fw13_garance_dor___vogue_fashion_night_out_2_frei_article_gallery_portraitDit T-shirt ontworpen voor de Vogue’s Fashion Night Out door Garance Doré. Heel gaaf shirt. Vooral op mijn zwarte broek van Vanilia met leer aan de onderkant, en een zwarte blazer.

sweater-marc-o-polo-12500Deze sweater vind ik heel gaaf. De pop is mooi afgebeeld. De sweater kan ik lekker nonchalant dragen.

t-shirt-garance-dore

Dit eerste shirt vind ik ook heel tof. Ook door de afbeelding. Het laatste shirt is degene die ik zelf heb. Goede tekst toch?

Wat vinden jullie van de T-shirts en sweaters? De T-shirts kosten 49.90 euro per stuk en de sweater kost 99.90 euro per stuk. Meer weten over Garance Doré, neem dan een kijkje op haar website. Ze heeft ook een hele leuke en inspirerende website.
Op Marc-o-polo.nl kun je ze online aanschaffen. Of natuurlijk in een van de Bijenkorfvestigingen.

Liefs,
Sanne

Een gedachte over “Inspiration: Samenwerking Marc O’Polo en fashion-blogster Garance Doré

Geef een reactie

