Fashion: Wishlist Tommy Hilfiger

Zelf ben ik helemaal verzot op de Tommy-stijl. De stijl van Tommy Hilfiger straalt echt een stijl uit die ik zelf echt amazing vind. Het is een nette, nonchalante stijl met een lekkere kak uitstraling. Daar houd ik van! Als ik de Bijenkorf binnenloop, of in de stad ben, probeer ik altijd even langs Tommy Hilfiger te lopen. Omdat ik de Tommy-stijl helemaal te gek vind, heb ik voor mezelf een wishlist gemaakt met de items die ik nog graag wil hebben. Kijken jullie mee? 🙂

Mijn Tommy-whislist!

04_1M87633227_403_01

Deze Lorraine wol jas van Tommy vind ik zo waanzinnig mooi. Ik vind de combinatie van het blauw met groen, een hele klassieke en chique uitstraling hebben.  Echt een preppy geruite jas waar ik van houd.
De jas kost 399 euro wat prijzig is, maar wat de jas zeker waard is.

zoom1_04_1M87629775_617_OB_FNT

Wat is tegenwoordig onmisbaar in de kledingkast? Juist, een leren biker jack. Zeker de rode kleur maakt van dit leren jack, een echte klassieker.
Het leren jack kost 499 euro.

04_1M87630106_305_01

Dit geruite overhemd is voor mij echt een basic-item. Ik heb een aantal geruite overhemden, maar ik mis nog deze kleur in mijn kledingkast. Door de combinatie van blauw met rood, kan je  het heel makkelijk combineren.
Het geruite overhemd kost 89.90 euro.

04_1M87632781_118_01

Deze witte Tenzin trui, straalt echt het beeld uit van de relaxte nonchy-stijl. Heel anders dan de kak uitstraling waar ik van houd, maar het zit wel heel erg lekker. Staat erg tof op een strakke skinny.
Deze witte Tenzin trui kost 229 euro.

04_EN56816229_409_01

Deze blauwe Rory sneakers. Nog steeds mis ik de onmisbare blauwe sneakers in mijn schoenencollectie. Door de blauwe kleur zijn ze erg makkelijk en leuk te combineren.
Deze Rory sneakers kosten 99.90 euro, en zijn er in verschillende kleuren verkrijgbaar.

04_BW56921181_321_01

Deze groene Tinsley shopper vind ik echt amazing! De kleur, het model, de accessoires. Echt een leren tas die ik zeker wil toevoegen aan mijn assortiment @ home!
De tas kost 379.90 euro.

04_1M87633143_305_01

Deze Whitaker wollen blazer. Een kort model, waardoor het een wat stoerdere, maar toch nette uitstraling geeft. Ook de kleuren vind ik heel mooi. De blazer heeft een getailleerde pasvorm.
De blazer kost 299 euro.

Dit is mijn wishlist met de items die ik heel graag wil hebben om mijn kledingkast aan te vullen voor de herfst/winter. De kleuren zijn redelijk winters waardoor ze goed staan tijdens de koude dagen. Zo heb ik meteen een stuk meer zin in het koude weer als ik deze items zie! 🙂 Ben jij zelf ook zo gek van de Tommy-stijl? Word dan lid van de Hilfiger club en krijg per e-mail de nieuwe trends binnen. Voor meer informatie over deze items, breng een bezoekje aan de website www.tommy.com en word net zo enthousiast als ik ben!

Wat vind jij van Tommy-stijl? 🙂
Liefs,
Sanne

Een gedachte over “Fashion: Wishlist Tommy Hilfiger

Geef een reactie

