Personal update: Bloggen vanaf mijn eigen domein, volgen jullie mij ook?!

Zo blij als een kleuter die een speelgoedauto of een barbiepop krijgt -echt waar!

XXi3sT9rVD

Sanne is vandaag in een waanzinnig goede bui. Niet omdat ik mij zo goed voel hoor (tong speekselklierontsteking en lymfeklierontsteking ) maar omdat ik ein-de-lijk kan bloggen via mijn eigen domein! Zó waanzinnig blij. Weten jullie hoe zoiets voelt? Alsof je als kleuter voor het eerst je eigen grote speelgoedauto krijgt. Of als je meisje je eerste barbiespullen. Echt waar, ik voel me nu weer even dat blije kleine meisje.

Eindelijk kan ik bloggen vanaf morewithfashion.com! Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Op mijn vorige wordpress-account heb ik jullie al verteld dat ik bezig was met het samenvoegen van mijn website en blog. Nu is het eindelijk gelukt. Me is happy!
Het enige waar ik echt super van baal, is dat ik mijn vorige account niet krijg gekoppeld aan morewithfashion.com, want dus betekent dat ik dit wordpress-account niet meer kan gebruiken. Daar baal ik echt enorm van! Daarom vraag ik aan jullie of jullie mij willen blijven volgen, maar dan via morewithfashion.com, mijn nieuwe fashion-, lifestyle- en mindstyleblog!
Natuurlijk hoop ik dat jullie -mijn volgers van het vorige account- mij nu via mijn eigen domein morewithfashion.com, willen gaan volgen! Zonder jullie zou ik het bloggen een stuk minder leuk vinden. Het  heeft mij echt ontzettend goed gedaan om te starten met mijn blog. Hierdoor heb ik mijn eigen persoonlijkheid verder kunnen ontwikkelen. En mede dankzij jullie toffe reacties, heb ik doorgezet en ben ik blijven bloggen! Ook nu ik onder mijn eigen domein ga bloggen én mijn andere domein niet meer ga gebruiken, hoop ik ontzettend dat jullie mij blijven volgen. Ik vind jullie geweldig!

A little piece of mindstyle!

Het verbaasd mij echt dat ik zo veranderd ben door deze blog. Ik denk dat het komt, omdat ik iets van mezelf heb gecreëerd. Al een hele tijd ben ik veel met mode, schrijven etc. bezig. Sinds ik mijn eigen blog heb, heb ik écht iets van mezelf. Iets waar ik heel erg trots op ben. (al moet ik nog zoveel groeien in deze grote bloggers-wereld!) Ik ben trots op mezelf, op mijn website en op de persoon die ik nu ben. Dit heb ik bereikt door mijn eigen website, en dat voelt heerlijk! Ik ben trots op mijn fashion-, lifestyle- en mindstyleblog! Mijn eigen persoonlijke blog, die mij heeft gebracht waar ik nu sta.
Door keuzes te maken heb ik dit bereikt. Keuzes maken? Ja! Het is namelijk bijna niet mogelijk om een eigen blog te hebben als je geen keuzes kunt maken. Soms als mijn vrienden ergens heengaan, kan ik niet mee, dan schrijf ik artikelen in mijn studeerkamer. Dit ook omdat ik anders in de knoop kom met mijn studie. Want ja, die heb ik nog nog! Afstuderend zelfs én ik doe de opleiding versneld, wat betekent dat ik inmiddels nog maar ongeveer acht weken heb te gaan voor mijn afstudeerproject.
Keuzes maken en tijd verdelen, dat heb ik geleerd door deze blog. Ik moet mijn tijd verdelen tussen mijn studie, mijn vrienden en mijn blog. Ja, het komt dus regelmatig voor dat ik kies voor mijn blog óf studie en niet mee ‘uit ga’. Soms is dat niet leuk, maar dat zijn keuzes. Mijn doel is het behalen van mijn diploma over acht/negen weken, dus denk aan mijn langetermijndoel. Dat is dus helaas niet stappen. Mensen teleurstellen, ja komt ook voor. Maar ik maak tegenwoordig keuzes voor mezelf en dat voelt goed. De mensen die onvoorwaardelijk achter mij staan, respecteren mijn keuzes en de mensen die het niet doen, fuck them!

Zo zien jullie maar, schrijf ik een artikel als verwelkoming op mijn eigen domein, maak ik er toch weer een stukje mindstyle van! Heerlijk toch?

Willen jullie mij vanaf nu allemaal gaan volgen via www.morewithfashion.com ? Dan gaan we daar gezellig verder bloggen!!

Liefs,
Sanne

3 gedachtes over “Personal update: Bloggen vanaf mijn eigen domein, volgen jullie mij ook?!

Geef een reactie

