Personal update: Morewithfashion.nl it is!

Morewithfashion.nl

Een nieuwe naam, een nieuwe stijl en een nieuwe persoonlijkheid! Dat wil en ga ik ook uitstralen op mijn nieuwe blog morewithfashion.nl

Heb echt onwijs lang nagedacht over de naam. Eerst wilde ik een andere naam, omdat ik heel erg veranderd ben en opnieuw wilde starten. Veel van mijn vrienden en daar weer vrienden van, vinden morewithfashion gewoon erg leuk. Het zegt wat over mij, mijn blog en wat over fashion, mijn grote liefde! Daarom hebben zij me uiteindelijk overgehaald en heb ik deze naam behouden.
Nu ben ik er toch wel heel erg blij mee. En het is ook zo dat ik tot de conclusie kwam, dat het niet uitmaakt of ik wel of niet mijn naam verander als ik qua persoon al heel erg ben veranderd. Wat voegt een andere naam voor extra waarde toe? Niks dus! :)

Bij deze: welkom allemaal op mijn nieuwe blog! We gaan er een leuke tijd van maken, vol schrijfplezier, fashion en lifestyle!!

Gaan jullie mij volgen op mijnΒ  nieuwe blog?

Liefs,
Sanne

4 gedachtes over “Personal update: Morewithfashion.nl it is!

Geef een reactie

